خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرژانتین و لهستان 9 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و لهستان 9 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و در آخرین بازی خود در دور گروهی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و لهستان امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم 974 یا راس ابو عبود به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و لهستان 9 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرژانتین و لهستان 9 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و لهستان 9 آذر 1401

تیم ملی آرژانتین که شروع بدی در جام جهانی با شکست برابر عربستان داشت، در بازی دوم با پیروزی دو گله برابر مکزیک شانس خود برای صعود را زنده نگه داشت. لیونل مسی که جام جهانی قطر را آخرین حضور خود در جام جهانی معرفی کرده، طبیعتا دوست دارد با این نسل جذاب تیم ملی کشورش، قهرمان جام شود. آن‌ها البته برای قطعیت صعود باید لهستان را ببرند.

لهستان با لوا اما بهترین نتایج را گرفته، آن‌ها در بازی اول با مکزیک مساوی کردند، اما در بازی دوم موفق شدند عربستان شگفتی‌ساز دور اول را با دو گل شکست دهند تا با 4 امتیاز صدرنشین گروهی با حضور آرژانتین شوند.

نکته جالب اینکه دو تیم پیش از این در یک بازی دوستانه در سل 2011 هم به مصاف هم رفته بودند که آن بازی را لهستان پیروز شده بود. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و لهستان 9 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا