خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نرگس محمدی: دیدار با اشتون، با دعوتنامه قبلی بود

نرگس محمدی گفت که دیدار وی با کاترین اشتون کاملا رسمی بوده و وی قبل از دیدار دعوتنامه رسمی دریافت کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، نرگس محمدی که در جریان سفر کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با وی دیدار کرده بود، در گفت‌وگو با رادیو فردا گفت: به مناسبت روز جهانی زنان که با سفر خانم اشتون به ایران مصادف شده بود ایشان تمایل داشتند که تعدادی از زنان فعال را ببینند و دعوت نامه ای را هم برای من فرستادند و من هم آن را قبول کردم و اون روز هم خدمتشان بودیم. 
محمدی در ادامه گفت: محور بحث ها هم هر وقتی که در حوزه زنان هست می تواند شامل خیلی از مسائل مرتبط با فعالیت های زنان با حقوق زنان  باشد و در رابطه با حقوق بشر بحث و گفت‌وگو شد و همین طور شرایط موجود که مطالبات زنان چه هست و آنها چه وضعیتی دارند و اولویت مطالبات زنان در ایران چه هست. همچنین در زمینه حقوق بشر گفتگو شد و بحثی که البته بنده هم در آنجا داشتم در مورد ضرورت تحقق جامعه مدنی است، چون که به نظر من تحقق آن می تواند باعث تحقق بسیاری از مطالبات بسیاری از اقشار مردم از جمله زنان باشد که می تواند شامل زنان نیز بشود و اینها بحث و گفتگوهایی هایی بود که بین من و خانم اشتون بود.
وی در پاسخ به سوال رادیو فردا اظهار داشت: این دیدار کاملا رسمی بود و من یک دعوتنامه رسمی از ایشان دریافت کردم و جواب دادم و اعلام شد و آدرس آن را هم به من دادند که سفارت اتریش در تهران بود و ملاقات ما هم تقریباً چند ساعت طول کشید.
وی در پاسخ به سوالی در مورد طیف های حضور در این جلسه اظهار داشت: این فعالان عمدتا از حقوق زنان بودند و من فقط از فعالان حقوق بشر و زنان بودم و بقیه هم چون به مناسبت روز جهانی زنان دعوت شده بودند فقط از فعالین حقوق زنان دعوت شده بودند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا