خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی ؛ نمی‌دانیم چرا خط خوردیم!

واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی فوتبال ساحلی پس از آن که در لیست اردوی آمادگی پیش از قهرمانی آسیا خبری از نام او، کیانی، احمدزاده و مسیگر نبود.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران چندی پیش توانست در رقابتهای جام بین قاره‌ای افتخار بزرگی را رقم بزند و با شکست برزیل در فینال به قهرمانی این مسابقات برسد.

اما این قهرمانی پر از حاشیه بود چراکه بازیکنان تیم ملی به شکلهای گوناگون دست به اقدامات اصطلاحا اعتراضی زدند از خوشحالی کوتاه کردن نمادین مو توسط سعید پیرامون تا عدم خوشحالی پس از گل و لحظه بالا بردن جام و همچنین نخواندن سرود ملی.

حالا این اقدامات که پس از قهرمانی نیز بلافاصله با بیانیه‌ی کمیته فوتبال ساحلی همراه شده بود، به نظر تبعاتش را کم کم نشان میدهد چرا که نام 4 بازیکن نامدار تیم ملی یعنی سعید پیرامون، محمد احمدزاده، مسلم مسیگر و مصطفی کیانی در این لیست به چشم نمیخورد هرچند که هنوز دلیل این موضوع به شکل رسمی اعلام نشده است اما برخی از محرومیت این بازیکنان صحبت میکنند.

واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی ؛ نمی‌دانیم چرا خط خوردیم!
واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی ؛ نمی‌دانیم چرا خط خوردیم!

واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی

اما حالا سعید پیرامون بازیکن بلوچ و خط خورده از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت و گو با «شرق» به واکنش به این موضوع پرداخته است

«شرق» نوشت:

«سعید پیرامون، مسلم مسیگر، مصفی کیانی و محمد احمدزاده، 4 بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی که در جریان مسابقات جام بین قاره‌ای دبی پس از به ثمر رساندن گل، یا خوشحالی نکردند یا با خوشحالی گلی متفاوت، همبستگی خود با مردم ایران را نشان دادند، از تیم ملی فوتبال ساحلی خط خوردند. اولین اردوی تیم فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قرار است در روزهای آتی برگزار شود.

سعید پیرامون یکی از بازیکنان خط خورده تیم ملی فوتبال ساحلی است. او بعد از به ثمر رساندن گل در بازی فینال مقابل برزیل، در اقدامی نمادین، موهایش را قیچی کرد. خوشحالی گلی که نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. این بازیکن فوتبال ساحلی در گفت‌‎وگو با «شبکه شرق» در پاسخ به سوالی درباره حذفش از تیم ملی، گفت: «اولین اردوی انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بود. به نظر من شاید اردوی خیلی مهمی نباشد ولی فعلا که ما را دعوت نکرده‌اند تا ببینیم در اردوی بعدی چه پیش می‌آید.»

او درباره ارتباط شادی گل‌اش در مسابقات جام بین قاره‌ای با خط خوردنش از تیم ملی، بیان کرد: «من نباید این حرف‌ها را بزنم ولی فکر نکنم بابت این چیزها باشد. در فضای مجازی موضوعات به این شکل مطرح شده که به خاطر همان شادی گل بوده که من را به تیم ملی دعوت نکرده‌اند و خط خوردم ولی من واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است.»

این بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: «منتظریم تا ببینیم در اردوی بعدی چه خبر است. احتمال زیاد در اردوی بعدی باشیم ولی من خیلی خبری ندارم که دقیقا چه خبر است و چرا این اتفاقات افتاده است.»

پیرامون در پاسخ به سوالی درباره فشارهای احتمالی وارده به او پس از شادی گل‌اش در دیدار با برزیل، اظهار کرد: «فعلا که اینطور نبوده که من را ببرند یا چیزی بگویند که مثلا چرا آن شادی گل را انجام دادی یا مسائلی از این دست. اما چیزی که می‌بینیم و شنیدیم، این است که از اردوی اول خط خورده‌ام، ببینیم در اردوی بعدی چه پیش می‌آید.»

او با ابراز امیدواری از بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی گفت: «من از خودم مطمئن هستم و می‌دانم که به درد تیم ملی می‌خورم. جوانم و می‌دانم که می‌توانم به تیم ملی فوتبال ساحلی کمک کنم. ان‌شاالله که در اردوی بعدی تیم ملی باشم.»

این بازیکن تیم ملی با بیان اینکه «من، مسلم مسی‌گر، مصطفی کیانی و محمد احمدزاده از تیم ملی خط خورده‌ایم»، گفت: «یه جورایی همه افرادی که خط خوردند، همان افرادی هستند که مو قیچی کردند یا خوشحالی نکردند ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. ما 4 نفر جزء نفرات اصلی هستیم.»

پیرامون متذکر شد: «من این احتمال را هم محتمل می‌دانم که کادر فنی بخواهد به ما 4 نفر استراحت بدهد و بگوید چون اردوی اول است، آن هم 2 هفته پس از پایان مسابقات، استراحت کنید ولی باید ببینیم در اردوی بعدی چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

او همچنین خاطرنشان کرد: «پیگیری‌ها از فدراسیون در حال انجام است. من خانه هستم البته ولی دیگر دوستان در حال پیگیری هستند تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. هیچ کدام از ما در جریان نیستیم که چه اتفاقی افتاده است. من شخصا اصلا پیگیری هم نکردم که بدانم چرا خط خوردیم برای همین اطلاعات خاصی هم ندارم.»

واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی ؛ نمی‌دانیم چرا خط خوردیم!
واکنش سعید پیرامون به حذف از تیم ملی ؛ نمی‌دانیم چرا خط خوردیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هرچندپشت مردم بودن تاوان داره ولی قطعاپشت مردم بودن بازی دوسربردهست اگه دعوت بشی که هیچ واگرم دعوت نشی تاسالهانزدمردم عزیزمیمونی وتوتیم مردمی واگرپشت مردم نباشن ملی پوشهاچنان ضرری بکنندکه باهیچ بودجه و سرمایه وثروتی نمیتوان جبران کرد

    29
    59
      1. کسانی که سطل آشغال آتیش می‌زنند و با چاقو و قمه به پلیس حمله میکنند، اسمشون مردم نیست.

        10
        9
      1. مملکت صاحاب نداره وگرنه شمارو باید بجرم خیانت به غرور ملی تشویش اذهان عمومی فتنه در اتحاد امت اسلامی و شیعه دار زد ولی داری راست راست میگردی تو یه خاینی نه یه هموطن تو سرود کشوری رو نخوندی که زیر پرچمش رفتی حلبی بگیری حلبیتم ارزونی خودت خاین

        19
        12
    1. تا تعریفت از مردم کی باشه
      اگر منظورت آدمکش هایی هست که سطل آشغال آتش می‌زنند و مردم رو میکشند، اونها اسمشون مردم نیست. اونها آدمکش هستند.

      8
      4
  2. شما آقای پیرامون خوب میدانید که چگونه با نخواندن سرود ملی کشورو حرکات دشمن شادکن دل مردم را شکستید البته از افرادی مثل شما بیشتر توقعی نیست

    68
    29
    1. چطور شد که شما آقای پیرامون با اون که در مکانی بسیار پایبند به خانواده وحجاب زندگی می‌کنی اونوقت یهو این حرکت رو از خودت نشون دادی پولی بهتون دادن برعندازا؟

      5
      4
  3. شما به پرچم وسرودی که متعلق به مردم هست پشت کردین وآلت دست بیگانگان شدی و نمک راخوردی ونمکدان را شکستی جاتون دیگه درتیم ملی نیست.جوانان شایسته تر و میهن دوستی وجود دارد که بهترازشما خواهند درخشید

    20
    6
  4. هرکی رفت تو زمین وطن فروش ها و خائنین… حقش همینه
    چهار تا کانل و شبکه بهایی و صهیونیست مثل پیرامون ها رو فریب دادند و جمعا چهار صد هزار نفر فکر کردند کل مردم ایرانند

    3
    4
  5. اعتراض حق مردمه ولی نه بازیکن های تیم ملی اونشب من که جزئی کوچیک مردم ایران بودم دلم شکست اونم بخاطر کاری که شما کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا