خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه: پذیرش یا عدم پذیرش برجام برای ایران اهمیتی ندارد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رهبر ما نائب امام زمان(عج) است و چند موضوع را به افتخار ملی تبدیل کرده که آمریکا نمیتواند آنرا بپذیرد و یکی از این مسائل، محکم در برجام ایستاده و به مرتبه‌ای رسیده است که پذیرش یا عدم پذیرش برجام برای ایران اهمیتی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین سلامی پنج‌شنبه ۱۰ آذرماه در اجتماع ۱۰ هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) پیام آور کربلا، بیان کرد: حضرت زینب(س)، تجلی والای انسانی و عرفانی در قالب یک زن است.

او با بیان اینکه طی ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب تاکنون برای غلبه بر هر مشکل، چالش، بحران و هر جنگی یک فرمول دفاع همه جانبه داشته‌ایم، افزود: امام(ره) شجره طیبه بسیج را در این راه پابرجا ساختند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه هر گره‌ای هرچند پیچیده، با دست بسیجیان باز شده و خواهد شد، تاکید کرد: بسیجیان به پای فرزند رسول خدا صادق‌الوعد بوده و در هر صحنه سختی به داد مردم رسیده‌اند.

سلامی خاطرنشان کرد: اگر همه دنیا در اوج نابرابری قدرت، جنگی به مردم تحمیل کرد، بسیجیان پابرجا در کنار مردم ایستادند و ترس و وحشت را به درون سنگرهای دشمن بردند و در میان باران گلوله‌ها ذکر گفتند و سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کردند.

او؛ عظمت بسیج را از آن دانست که همه استکبار و دشمنان ما در همه‌جای دنیا برای نابودی آن تلاش می‌کنند و بیان کرد: بسیجیان قوی‌تر، مستحکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر از همیشه ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه همه آنها که با هر چه در دست دارند، سعی می‌کنند در قلب مرد و زن ایرانی تردید ایجاد کنند، اما به تعبیر قرآن نمی‌توانند حتی شیئی را از بسیجیان بگیرند، عنوان کرد: بسیجی اولین کسی است که در سیل، زلزله، آتش سوزی و جنگ به میدان می‌آید و در هر عرصه‌ای می‌درخشد.

سلامی ادامه داد: اگر فقر در ‌جایی از سرزمینمان رخ بنماید، نخستین کسانی که وارد عرصه می‌شوند، بسیجیان هستند که جان خود را در بیابان‌ها و خیابان‌ها به خطر می‌اندازد تا زندگی مردم به خطر نیفتد. بسیج و بسیجیان هنوز در صحنه حاضر هستند و سرود پیروزی می‌خوانند و امید را به ارمغان می‌آورند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه در مقابل بسیج، دشمنان متعددی وجود دارد، ادامه داد: اینها در کلام ‌مثل هم عمل می‌کنند و آمده‌اند که نور بسیج را خاموش کنند، چرا که از این تجلی نور خدا هراس دارند.

سلامی با اشاره به عاجز بودن دشمنان در مقابل رهبری و بسیج، تاکید کرد: رهبر ما نائب امام زمان(عج) است و چند موضوع را به افتخار ملی تبدیل کرده که آمریکا نمیتواند آنرا بپذیرد و یکی از این مسائل، محکم در برجام ایستاده و به مرتبه‌ای رسیده است که پذیرش یا عدم پذیرش برجام برای ایران اهمیتی نداشته باشد.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشورها با تدبیر مقام معظم رهبری نفوذ یافته و باعث شده استقلال واقعی به ارمغان بیاورد و ایران در حال ساخته شدن است و این امر، برای دشمنان و استکبار، قابل قبول نیست.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز به رغم تلاش و خواسته دشمنان که می‌خواهند از ایران مخروبه بسازند، همه مردم و بسیج در تلاش برای ساختن ایران آباد و مستقل است، گفت: ایران توانسته امروز به عنوان یک قدرت مقتدر ظاهر شود و دشمن در حال فرار از جهان اسلام است و وقتی می‌بیند هرچه فشار بیاورد، این ملت مستحکم‌تر می‌شود، به غضب می‌آید، برای همین با دخالت آشکار و درپس پرده، هدایت سیاسی آشوب در ایران را دنبال می‌کنند تا اهدافشان را محقق کنند؛ ملت در مقابل جریان آمریکایی ایستاده است، همه پرچم به دست هستند و می‌دانند خواب آمریکایی‌ها برای این ملت چیست؟

سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند جوانان ما پیرو مدل اندیشه غربی باشند و سعودی بیندیشند، آنها میخواهند جوانان ما شنوای اراجیفشان برای عقب نگه داشتن این سرزمین باشند.

او گفت: آنها وحدت ملت ایران را نمی‌خواهند بنابراین وقتی جوانان ما در تیم‌ ملی پیروز شوند، آنها غمگین می‌شوند و سعی می‌کنند حتی در میدان‌های ورزشی هم از پیروزی خوشحال نشوند، اما این ملت قوی، مقتدر و عزیز است. دشمن نمی‌خواهد ملت ایران در هیچ عرصه‌ای پیشرفت کند، اما ما چنین ایرانی نمی‌خواهیم، ما ایرانی می‌خواهیم مستقل و خوداتکا که بتواند همه نیازهای خود را تامین و از منافع حیاتی کشور و مظلومان مقتدرانه دفاع کند.

سلامی خاطرنشان کرد: ما ایران مقتدر عزیز را می‌خواهیم و تا وقتی جوانان در صحنه هستند، چنین ایرانی ساخته می‌شود. تا دشمن از لانه خود بیرون نیاید، نمی‌توانیم او را شکست دهیم، ما می‌خواهیم خواب‌های شوم دشمن قرار این سرزمین را آشفته کنیم و آن را تحقق نیافته ببینیم، می‌خواهیم ایرانی بمانیم و مسلمان ایرانی باشیم.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: ما یک‌ ملتیم، قهرمانان بزرگی داریم، شهیدان نیرومندی زیرخاک داریم که هرکدام حجتی برای پیش بردن این تمدن زیبا و بزرگ هستند. ما نه فقط برای شکست نخوردن، بلکه برای شکست دشمن نیرو داریم و رهبری داریم که ما را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد، جوانانی داریم که ماهواره می‌سازند، انرژی هسته‌ای را بر سر سفره می‌آورند، کشتزارهای عظیم، انرژی نفت و همه ابزارهای یک پیشرفت عظیم را داریم، اما اصلی‌ترین سرمایه ما در قلوب مردم است که ایمان و اراده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا