خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اروگوئه و غنا 11 آذر 1401

پخش زنده اروگوئه و غنا 11 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی اروگوئه و غنا در یک بازی حساس، تعیین کننده و احتمالا جنجالی، امروز از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم الجنوب به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اروگوئه و غنا 11 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اروگوئه و غنا 11 آذر 1401

پخش زنده اروگوئه و غنا 11 آذر 1401

اروگوئه و غنا جدالی نوستالژیک و جالب توجه است! از این نظر که دقیقا 12 سال پیش، یعنی سه دوره پیش از این رقابت‌ها و در جریان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود که غنا و اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی در جدالی حساس به مصاف هم رفتند که در آن بازی و در شرایطی که غنا شانس صعود داشت، لوئیز سوارز احتمالا با یکی از معروف‌ترین خطاهای هند تاریخ مانع از گلزنی غنا و صعود تاریخی نماینده آفریقا به نیمه‌نهایی شد. حال غنا به دنبال انتقام گیری است.

تیم دوست‌داشتنی آفریقایی در بازی اول خود سه بر دو مغلوب پرتغال شدند اما در بازی دوم با همین نتیجه کره را شکست دادند تا 3 امتیازی شوند. این در شرایطی است که اروگوئه این روزها اصلا نشانی از اروگوئه قدرتمند جام جهانی 2010 ندارد و گرچه سوارز و کاوانی هستند، اما این تیم بعد از تساوی با کره در بازی اول، در بازی دوم مغلوب پرتغال شد تا اوضاع برای صعود نماینده آمریکای جنوبی پیچیده شود. برای تماشای پخش زنده بازی اروگوئه و غنا 11 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا