خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مریم کاویانی به روایت رامین مهمانپرست از طلاق

مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون که در ماه‌های اخیر و پس از انتشار خبر جدایی‌ از رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه بیشتر از قبل در رسانه‌ها دیده شد به اظهارات آقای مهمانپرست درباره‌ی این طلاق واکنش نشان داد.

به‌گزارش انصاف نیوز خانم کاویانی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «جایگاه اجتماعی برایم مسئولیت اخلاقی ایجاد کرده و می‌کند و من را موظف کرده به رعایت شأن خود، خانواده و طرفداران عزیزم. قطعاً به این دلیل است که می‌بخشم، می‌گذرم و سکوت اختیار می‌کنم. این آرامش درونی‌ام پس از طوفان ناملایمتی‌ها و قضاوت‌ها را مدیون تربیت والدینم هستم. شریف بودن، پاداش دارد».

گفتنی‌ست رامین مهمانپرست در گفت‌وگو با یک برنامه‌ی اینترنتی با اشاره به ماجرای ازدواج خود با این بازیگر و جدایی از او گفته بود: شرایط کار من در دنیای سیاست با شرایط کار ایشان که در دنیای هنر بود خیلی با هم تفاوت داشت. ایشان با محدودیت‌های زیادی روبرو می‌شد چون که باید خیلی چیزها را دیگر رعایت می‌کرد به‌خاطر اینکه شرایط سیاسی و موقعیت کاری من اینطور ایجاب می‌کرد. به هر صور ظرفیتی برای تحمل این فشارها باید وجود داشته باشد.

این دیپلمات سابق در واکنش به مقایسه‌ی آنچه میان او و مریم کاویانی گذشت با ماجرای محمدعلی نجفی و میترا استاد گفت: داستان آقای نجفی به این موضوع ارتباطی ندارد و کاملا متفاوت بود؛ آقای نجفی همسر داشتند و آن خانم با عنوان عقد موقت و پنهانی با ایشان رابطه داشت و بعدا مسائلی پیش آمد. اما ما یک ازدواج علنی داشتیم. علی‌رغم اینکه شاید خیلی عجیب به نظر می‌رسید و یک اتفاقی بود که هر کسی هم شاید حاضر نبود وارد این صحنه شود چون تبعاتی هم داشت. فکر نمی‌کنم این مقایسه، مقایسه‌ی قشنگی باشد.

او با اشاره به اینکه از قبل با مریم کاویانی و برادرش ارتباط خانوادگی داشت، گفت: اگر زندگی مشترک ما زندگی خوبی بود ادامه پیدا می‌کرد. از وقتی که مجبور می‌شوید علی‌رغم فرهنگ و اعتقاداتی که دارید یک سری محدودیت‌ها را به خودتان تحمیل کنید زمینه‌ی نارضایتی در فرد به وجود می‌آید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا