خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گلایه‌ی دختران میرحسین و رهنورد از نامعلوم بودن انتهای حصر

کوکب، زهرا و نرگس موسوی خامنه، فرزندان میرحسین و زهرا رهنورد در نامه‌ای از وضعیت پدر و مادر خود در این شش ساله گلایه کرده‌اند، «حصری که انتهای آن نامعلوم است».

به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از این نامه از شش سالی گفته‌اند که دیدارها به گفته‌ی آنها «گاه خلاصه می‌شد به دیداری در بیمارستان و گاه با [بدرفتاری]»، «و هر هفته تلخ و تلخ در روزهایی که نظاره‌گر رسانه‌هایی پر از دروغ‌پراکنی و نفرت‌ورزی هستیم، … ناجوانمردانه تاختند وقتی که تمام تریبون‌ها و رسانه‌ها از آن‌ها دریغ شده است».

آنها با انتقاد از نحوه‌ی «شروع و ادامه»ی حصر، نوشته‌اند: «گاه ناظر بی‌توجهی و بی‌مسوولیتی مسوولان بودیم وقتی که علائم بیماری‌هایشان را که همه منشأ و شروعش از حصر بود را نادیده می‌گرفتند. … سکوت و بی‌توجهی و رفع مسوولیت دولتمردان علی‌رغم تعهدات و وظایفشان در مقابل حصر، … وقتی که بارها و بارها آن‌ها را مکتوب و شفاهی متوجه ابعاد آسیب زننده‌ی حصر کردیم. و گاه ناظر اینکه ملاقات‌های کوتاه ما را به بهانه‌ی سفرهای زیارتی و سیاحتی ماموران، محدود و محدودتر می‌کردند… ».

دختران آنها همچنین گلایه کرده‌اند: «هر روز و هر روز ناظر فتنه‌گر خواندن وفادارترین یاران انقلاب بودیم و حمله‌های پی در پی یک‌طرفه‌ی رسانه‌ها و صاحبین و آمرین رسانه‌ها و یا انتقال نقل قول‌هایی نادرست که هرگز گفته نشده است از جانب محصورین. از دهان عده‌ای به ظاهر دوست‌داران انقلاب، به بهای نعمت‌های دنیوی و دو روز بیشتر بر مسندی نشستن …».

به گزارش انصاف نیوز، در حال حاضر دیدار دختران به صورت هفته‌ای یک روز با پدر و مادر خود انجام می‌شود. نخست وزیر دوران دفاع مقدس که سال 88 کاندیدای انتخابات بود، پس از اعتراضات انتخابات از بهمن ماه 89 به همراه همسرش در منزل خودش در بن بست اختر در خیابان پاستور در حصر خانگی به سر می‌برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. منتظر پایان ویاانتهای ان؟……بعید نیست این سرانجام به خیلی از سرانجام های دیگر مرتبط باشد.

  2. وقتی که بخاطر تصاحب صندلی ریاست جمهوری با اهداف آمریکا و اسرائیل هماهنگ و همسو شد و مملکت را به آشوب و ضعف کشانید و باعث وهن مقدسات شد باید فکر این روزها را میکرد. این کمترین مجازات این آقایان است. داشتند مملکت را زیر پای صهیونیستها و آمریکا قربانی میکردند. آیا اینها که دلشان به حال محصورشده ی ایشان میسوزد هیچ به حال خانواده ی داغدار شهدای فتنه نمیسوزد؟ حصر بدتر است یا بی فرزند شدن ؟ انصاف نصف دین است اگر دیندار باشید

    1
    0
    1. جناب javadzadeh ، اين خزعبلات شما همه درست، اين آقايان، به زعم شماها آشوب و بلوا و … (هرچقدر دلتان ميخواهد از اين واژه ها اضافه کنيد) در راستاي فتنه بقول شاه رسانه اي تان ، حسين [شریعتمداری]، آمريکائي اسرائيلي در مملکت بپا کردند، خب چرا دادگاهي تشکيل نميدهيد و محاکمه شان نميکنيد!!؟ اين لاطائلات را هم کنار بگذاريد که اگر محاکمه شوند، حکمشان چه خواهد بود و چه، شما اگر راست ميگوئيد محاکمه کنيد اگر محکوم شدند مطمئن باشيد خود مردم و حتي دوستداران آنها، طناب دار را بگردنشان خواهند آويخت و صندلي را از زير پايشان خواهند کشيد. اما خودتان هم بخوبي ميدانيد که اصل داستان ، موضوع ديگري است! اظهر من الشمس است که اگر اينها محاکمه شوند، در واقع تريبوني را که از آن وحشت داريد، در اختيارشان قرار داده ايد …

  3. عمل کرد دولت محبوب و منتخب ….. احمدی نژاد ، بخوبی نشان داد
    که ، چه کسانی دنبال حق و حقیقت بودند و چه کسانی فتنه گر …..
    بزرگان قوم دلواپس لطف کردند و تنها شرط رفع حصر را ، توبه عزیزان در حصر را خواستار شدند . توبه به معنای تائید آن ۸ سال سیاه تاریخ ایران !توبه به معنای شتر دیدی ندیدی !، توبه یعنی تایید عمل کرد جناح حاکم و پاسخ گو نبودن آنها ! توبه یعنی ناقوص رسوائی خیلی ها بصدا در نیاید.
    […]
    این عزیزان بعد از سال ۸۸ تا کنون خواستار برگزاری دادگاه خود هستند، تنها جوابی که میگیرند توبه است
    به هر حال، صلاح کار خویش خسروان دانند، و این عزیزان به درستی خواستار پیگیری محاکمه قانونی خود هستند و شاید بهتر میبود که دوستاران آنها هم، چنین عمل میکردنند؛ خواستار محاکمه علنی و عادلانه

    1. توبه ؟توبه ازچه چیزی ؟ مگر تمامیت خودشانرا هزینه ان دولت کذاب وریاکار واختلاسگر کرده اند؟ […]

  4. تظاهرات حق قانونی مردم از جمله آقایان موسوی و کروبی است. آنهایی مستحق مجازات هستند که اصل قانون اساسی در آزادی تظاهرات را کنار گذاشته اند و کار را به جایی رسانده اند که تظاهرات کنندگان را فتنه گر و… قلمداد میکنند حال آنکه لازم است تدابیر لازم برای اجرای این اصل قانون اساسی اندیشیده شود و اگر عاملان کنار گذاشتن این اصل قانون اساسی قابل مجازات نیستند لااقل از تضییع حقوق شهروندی توبه کنند و از آقایان موسوی و کروبی و سایرین بخاطر تضییع حقوق شان حلالیت طلب شود.

  5. درودبررادمردوزاهدبالحق‌ میرمیران‌‌ میرحسین همچون جدش موسی بن جعفر ع وابوذر‌غفاری عمرش راسرمیکندوکدخدایی کدخدایی میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا