خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401

پخش زنده ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در سومین روز از مرحله یک هشتم جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌‌های ملی ژاپن و کرواسی امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران در پنجمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر و در استادیوم زیبای الجنوب به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401

پخش زنده ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401

ژاپن، صدرنشین گروه پنجم رقابت‌های جام جهانی، امروز به مصاف کرواسی تیم دوم گروه ششم می‌رود. ژاپن که رقابت‌ها را با برتری 2 بر 1 و کامبک برابر ژرمن‌ها آغاز کرد، در بازی دوم به طرزی ناباورانه برابر کاستاریکا شکست خورد تا صعودش به اما و اگرها وابسته شود. سامورایی‌ها اما در بازی آخر دست به کار بزرگی زدند و اسپانیای قدرتمند را باز هم 2 بر 1 و باز هم در حالی که نیمه اول را با یک گل واگذار کرده بودند پیروز شدند و به عنوان صدرنشین، بالاتر از اسپانیا و آلمان به مرحله یک هشتم رسیدند.

کرواسی، نایب‌قهرمان جام جهانی 2018 هم که همچنان از ستارگان باکیفیتی چون مودریچ، پریسیچ، کواچیچ، کراماریچ و بروزویچ برخوردار است، در رقابت‌های مرحله گروهی، با 5 امتیاز و تنها 1 برد به یک هشتم رسید. آن‌ها در بازی اول برابر مراکش تن به تساوی بدون گل دادند اما در بازی دوم کانادا را با نتیجه 4 بر 1 در هم کوبیدند. در بازی سوم اما کروات‌ها بازهم یک تساوی بدون گل ثبت کردند و پایین‌تر از مراکش به این مرحله رسیدند.

دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2006 هم هم‌گروه بودند اما در آن زمان، بازی دو تیم به تساوی بدون گل انجامید. برای تماشای پخش زنده بازی ژاپن و کرواسی 14 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا