خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده انگلیس و ولز 8 آذر 1401

پخش زنده انگلیس و ولز 8 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی انگلیس و ولز امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران و در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی قطر در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و ولز 8 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال انگلیس و ولز 8 آذر 1401

پخش زنده انگلیس و ولز 8 آذر 1401

در شرایطی که هر 4 تیم گروه همچنان روی کاغذ شانس صعود دارند، امروز و در آخرین روز تکلیف دو صعود کننده به مرحله بعد مشخص می‌شود. انگلیس 4 امتیازی و صدرنشین، بعد از پیروزی پرگل برابر ایران در جدال نخست، در هفته دوم برابر آمریکا تن به تساوی داد تا صعودش به روز آخر گره بخورد. البته که ولز با 1 امتیاز شانس کمی برای صعود دارد.

از سوی دیگر، ولز که در بازی اول با آمریکا مساوی کرد، در بازی دوم مغلوب نمایش درخشان و دلچسب تیم ملی ایران شد و با دو گل شکست خورد تا با 1 امتیاز در قعر جدول باشد.

گفتنی است که ولز و انگلیس در سالیان اخیر 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر 4 بازی را انگلیس پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و ولز 8 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا