خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کمیته پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی تشکیل شد

کانال روزنامه شرق در بله نوشت: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اعلام کرد:

هیات‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران در جلسه خود مراحل ایجاد کمیته پیگیری روزنامه‌نگاران بازداشتی را نهایی کرد.

🔹️در جلسات پیشین مقرر شده بود که از روزنامه‌نگاران و مدیران مسئول و افرادی که تعلقات آنان به تقویت این حرفه مهم، اثبات شده است دعوت شود تا کمیته‌ای را برای پیگیری مشکلات گوناگون روزنامه‌نگارانی که در حوادث اخیر احضار، بازداشت و محکوم یا آزاد شده‌اند، تشکیل دهند و با حداکثر توان کمک‌های ممکن بویژه حقوقی و مشاوره‌ای و عاطفی را برای خود و‌ خانواده‌هایشان عرضه دارند.

🔹️متاسفانه در هفته‌های اخیر فرآیند احضار و بازداشت‌ها به نحو روشنی بیشتر و در نتیجه ضرورت این پیگیری را افزون‌تر کرده است. در این راه جمعی ۵ نفری شکل گرفته که از طریق دبیرخانه‌ای در انجمن ضمن کسب اطلاعات لازم از وضعیت این همکاران و تماس با خود یا خانواده هایشان برنامه‌هایی را برای  ایجاد تعامل و گفتگو جهت حل و بهبود وضعیت آنان در دستور کار خود قرار می‌دهد.

🔹️همکاران و‌خانواده‌هایی که علاقه‌مند به اظهار نکات یا اخبار  لازم در مورد خود یا عزیزانشان هستند یا آمادگی همراهی در این فرآیند را دارند به اکانت تلگرامی زیر پیام دهند دبیرخانه در اسرع وقت با آنان تماس خواهد گرفت. اخبار کمیته متعاقبا اعلام خواهد شد.

🔹️آقایان الیاس حضرتی، مهدی رحمانیان، محمد مهاجری، کامبیز نوروزی و‌خانم بدرالسادات مفیدی دعوت مزبور را پذیرفته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا