خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده برزیل و کرواسی 18 آذر 1401

پخش زنده برزیل و کرواسی 18 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نخسین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌‌روند.

تیم‌های ملی برزیل و کرواسی امروز از ساعت 18:30 به وقت ایران در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر 2022 به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بازی برزیل و کرواسی 18 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال برزیل و کرواسی 18 آذر 1401

پخش زنده برزیل و کرواسی 18 آذر 1401

تیم‌های ملی برزیل و کرواسی در نخستین دیدار از نخستین روز برگزاری مرحله یک چهارم نهایی،‌ امروز به مصاف هم می‌روند. کرواسی که در گروه اف جام جهانی بعد از مراکش به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی رسیده بود، در این مرحله توانست شگفتی‌ساز مرحله گروهی یعنی ژاپن پرانگیزه را در ضربات پنالتی شکست بدهد و به یک چهارم برسد.

برزیل اما به عنوان صدرنشین گروه هفتم جام جهانی، بعد از دو پیروزی برابر صربستان و سوئیس و البته شکست برابر کامرون، به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رفت. برزیلی‌ها در این مرحله، تیم دوم گروه هشت، یعنی کره جنوبی را با نتیجه سنگین 4 بر 1 شکست دادند تا به یک چهارم برسند.دو تیم پیش از این سه بار به مصاف هم رفته‌اند که هر سه دیدار را برزیل پیروز شده است.

یک دیدار دوستانه در 2018 و دوبار همگروه بودن در جام‌های جهانی 2006 و 2014 که سلسائو هر سه دیدار را پیروز شده است. برای تماشای پخش زنده بازی برزیل و کرواسی 18 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا