خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرژانتین و هلند 18 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و هلند 18 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌]ای ملی آرژانتین و هلند امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران، در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی در استادیوم لوسیل به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و هلند 18 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرژانتین و هلند 18 آذر 1401

پخش زنده آرژانتین و هلند 18 آذر 1401

آرژانتین به عنوان صدرنشین گروه سوم رقابت‌های جام جهانی، امشب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف صدرنشین گروه اول می‌رود. هلند در گروه 1، بعد پیروزی برابر سنگال در بازی اول، در بازی دوم برابر اکوادور متوقف شد اما در بازی سوم با پیروزی بر قطر صعود خود را قطعی کرد. آن‌ها در یک هشتم هم با نتیجه 3 بر 1 از سد آمریکا،‌ تیم دوم گروه دو گذشتند و به یک چهارم رسیدند.

آرژانتین و مسی اما در گام اول به طرز غیرمنتظره‌ای مغلوب جادوی عربستان هروه رنار شده و 2 بر 1 شکست خوردند. آرژانتین اما به خود آمد و دو جدال بعدی برابر مکزیک و لهستان را پیروز شد و به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم رسید. در این مرحله، مسی و یارانش به سختی و با نتیجه 2 بر 1 از سد استرالیا گذشتند تا به یک چهارم برسند.

دو تیمی که در مرحله گروهی جام جهانی 2006 به مساوی بدون گل رضایت داده بودند، پیش از این در نیمه نهایی جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم رفته بودند. بازی که آرژانتین در آن بعد از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و به فینال رفت. برای تماشای پخش زنده بازی آرژانتین و هلند 18 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا