خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌ها به اعدام محسن شکاری به روایت خبرگزاری قوه قضاییه

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه، نوشت:

«محسن شکاری، اغتشاشگری که ۳ مهر ماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح ۱۷ آذرماه اعدام شد.

وی در ادامه اقدامات مجرمانه با حمله مسلحانه به یکی از نیروهای حافظ امنیت با قمه ضرباتی را به بدن وی وارد کرد و کتف سمت چپ این نیروی حافظ امنیت را به نحوی مورد ضربه قرار داد که منجر به بخیه خوردن محل زخم به تعداد ۱۳ عدد شد.

متهم پس از وارد کردن ضربه به نیروی حافظ امنیت، قصد فرار از مهلکه را داشت که در نهایت توسط ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

محسن شکاری در اقاریر خود در خصوص چگونگی شرکت دراغتشاشات عنوان کرده است که بعد از اتمام کارمان به همراه علی(همدست خود) از محله نارمک ابتدا به میدان ولیعصر (عج) آمدیم و از آنجایی که این محل شلوغ نبود به محله ستارخان آمده و در تقاطع خیابان بهبودی راه را بر مردم بستیم.

و حال کاربران فضای مجازی به اجرای حکم اعدام محسن شکاری واکنش نشان دادند و نوشتند:

میگن محسن شکاری کاری نکرده که فقط با قمه به پلیس حمله کرده و مجروحش کرده چرا اعدامش می کنید؟!

‏بله واقعا اشتباه از ماست که چنین شخصی رو دستگیر و محاکمه می کنیم ، باید مثل پلیس آمریکا در صحنه شلیک و اعدامش میکردند!

تفاوت قمه کشی مانند محسن شکاری در ایران اروپا و آمریکا این نیست که قانون ما اعدام دارد و در اروپا اعدام لغو شده، در این است که آنجا پلیس درجا با شلیک گلوله او را می‌کشد و اینجا دادگاه برگزار می‌شود..

تمام اونایی که از خارج کشور به محسن شکاری می‌گفتن برو تو خیابون مأمور بکش، امروز براش هشتگ زدن( هشتگ تمام کاریه که براش میتونن انجام بدن)‏شما در خیابان بکشید و کشته شوید تا خارج‌نشین‌ها فاکتورها رو نقد کنن و دو لیوان بیشتر آبجو بخورن

ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی‏«محاربه عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها است، به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.»‏دوباره میخواهند از یک عامل شرارت که با قمه کشی و بستن خیابان باعث رعب و وحشت عمومی شده یک مظلوم بسازند.

محسن شکاری مهرماه خیابان ستارخان رو بست و حین بازداشت یکی از مامورین رو با قمه مجروح کرد.

‏اگر مامور شهید می‌شد براندازا از صحنه جنایت عکس می‌گذاشتن، حمایت می‌کردن و این جانی هم میشد قهرمان‏امروز هم که اعدام شده باز حمایت می‌کنن تا پلیس‌کشی رو مشروع و عادی کنن

آقای قوه‌قضائیه مردم فهیم ایران برای عربده کش و چاقوکش ستارخان که موجب اخلال نظم و آسایش و آرامش عمومی شد توقع دیگه‌ای جز حکم اعدام نداشتند. هر چند این حکم اندکی طول کشید اماتشکر. منتظر برخورد قاطع شما با همه‌ی آشوبگران هستیم

امروز پایان مماشات بود و چاقوکش ستارخان اعدام شد.از اهتمام قوه قضائیه برای پایمال نشدن خون شهدای امنیت سپاسگزاریم

آقای قوه ی قضائیه، احسنت به این اقتدار و اجرای حکم

از قوه قضائیه برای حکم اعدام چاقوکش ستارخان تشکر میکنیم هرچند که با تاخیر اجرا شد اما منتظر اجرای قانون برای بقیه آشوبگران هستیم.

حکم اعدام چاقوکش ستارخان نشان داد که همه آشوبگران زیر تیغ قانون خواهند بود و مماشاتی نخواهد بود .دست مریزا قوه قضائیه

خبر فوری و خوب: محسن شکاری، اغتشاشگری که ۳ مهر ماه ۱۴۰۱ ، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.

از قوه قضائیه برای جرای قانون برای چاقوکش ستارخان تشکر میکنیم.درسته که با تاخیر اجرا شد اما قوه قضائیه طوری برخورد کند که آشوب گران دیگه هوس اغتشاش نکنند.

سرعت و جسارت قوه قضائیه در محاکمه و اجرای حکم کسایی که مردم و تحریک میکردن و به خیابون میاوردن و امنیت ایرانو و چند ماهه به هم‌ریختن، بی‌نظیر بوده چیزی که ایران قوی احتیاج داره همچین عملکردی از قوه قضائیه در همه زمان‌هاست متشکریم و مستدام باد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پس حکم … اعدام نیست
    حکم … کشتن جوان بیگناه به خاطر بوق زدن اعدام نیستتتت؟؟؟؟؟ کشتن دختر بیگناه … اعدام نیستت؟؟؟حکم قتل های بازداشتگاه کهریزک اعدام نیست ؟؟؟
    حکم مرتضوی بابک زنجانی و…. اعدام نیست ؟؟؟؟

    14
    6
    1. شما اول ثابت کن دراین موارد قتلی رخ داده بعد مطالبه قصاص کن
      منتظرم اگه مدرکی وجود داره بهش اشاره کنی
      والا……

      1
      4
    1. کار به قمه زدن به بسیجی ندارم.
      اما طبق قانون بستن راه مردم به قصد ارعاب باسلاح سرد وگرم جرمش اعدامه
      البته شاید خیلی از کسانی که چنین اقداماتی انجام میدن از محازاتش خبرندارن

  2. حضرات اگر شما درست میگین، پس چرا سعید عسگر که با سلاح گرم به سر رئیس شورای شهر آقای حجاریان در منظر عموم و در خیابان به قصد قتل شلیک کرد به اعدام محکوم نشد؟

  3. اعدامتان را توجیح نکنید. ازاینکه دادگاه برگزار کردید افتخار نکنید. شما پایبند به هیچ قانونی نیستید. ..

    ….
    ….

    8
    5
    1. کسی که ادم کشته باید قصاص شود و حکمش اعدام میباشد طبق قانون اساسی کشور ماده 285وماده284

  4. من کاری با این اعدامی ندارم اما اون ترازو را که میبینم سمت راست ترازو پول میبود وسمت چپ کتاب قانون میگذاشتند خیلی خوشکل در می امد

    1. کسی که ادم کشته باید قصاص شود و حکمش اعدام میباشد طبق قانون اساسی کشور ماده 285وماده284

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا