خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرتغال و مراکش 19 آذر 1401

پخش زنده پرتغال و مراکش 19 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در سومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی پرتغال و مراکش امروز از ساعت 18:30 به وقت ایران و در سومین بازی مرحله یک چهارم در استادیوم الثمامه به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و مراکش 19 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرتغال و مراکش 19 آذر 1401

پخش زنده پرتغال و مراکش 19 آذر 1401

مراکش شگفت‌انگیز آیا بار دیگر همه را غافلگیر می‌کند؟ در هر حال کار سختی دارد! مراکش بعد از صدرنشینی در گروهی با حضور کرواسی و بلژیک و در واقع با تساوی با کرواسی و دو برد برابر بلژیک و کانادا، در یک هشتم کار بزرگی کرد و اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست داد تا به یک چهارم برسد! آن‌ها اما امروز مصاف سختی با پرتغال پرستاره دارند.

پرتغال اما در گروه هشتم رقابت‌ها، بعد از برد برابر غنا و اروگوئه به کره جنوبی باخت! آن‌ها اما در یک هشتم برابر سوئیس عملکردی بی‌نقص از خود نشان دادند و با نتیجه 6 بر 1 ساعت‌سازها را در هم شکستند.

گفتنی است پرتغال و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه هم گروه بودند که در آن بازی پرتغال با یک گل پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی پرتغال و مراکش 19 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا