خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست انجمن اسلامی جامعه پزشکی از محسنی اژه‌ای درباره‌ی قره‌حسنلو

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران در نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه، خواستار ورود عاجل او به پرونده‌ی دکتر حمید قره‌حسنلو و همسرش شده است.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن کامل این نامه در پی می‌آید:

جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضائیه

سلام علیکم
به استحضار می‌رساند آقای دکتر حمید قره‌حسنلو از پزشکان خوش‌نام شهرستان کرج به همراه همسرشان خانم فرزانه قره‌حسنلو در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۳ در منزل بازداشت و پس از دستگیری مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بطوری‌که دنده‌های ایشان شکسته و آسیب ریوی ایجاد شده در حدی بوده که برای ایشان لوله سینه‌ای (chest tube) تعبیه شده است.

متعاقباً با جسم مجروح و بدون امکان انتخاب وکیل مورد اعتماد با اتهام افساد فی‌الارض به دادگاه منتقل و منجر به صدور حکم اعدام شده است.

انتساب اتهام مذکور با توجه به سوابق ارزشمند خدمتی ایشان و حضور فعال در جبهه‌های دفاع مقدس، امور خیر و مدرسه سازی در مناطق محروم، بسیار دور از ذهن و غیر محتمل است. یقیناً انعکاس چنین رفتاری با متهمین که مغایر قانون،حقوق بشر و اصول اسلامی است و نیز صدور اینگونه احکام سنگین و غیر متعارف موجب رنگ باختن عدالت قضایی در اذهان مردم و عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد.

لازم به ذکر است که جامعه خدوم پزشکی ایران از روند جاری در مورد متهمین بخصوص آقای دکتر قره‌حسنلو شدیداً متاسف و ملتهب است.

از جنابعالی به عنوان رئیس دستگاه قضا انتظار می‌رود با ورود عاجل برای پیگیری و اصلاح این‌ رویه‌های قضایی بویژه در مورد حکم ناعادلانه صادر شده برای ایشان موجبات رفع نگرانی مردم و جامعه پزشکی کشور را فراهم آورده و از بروز تنش‌های بیشتر جلوگیری نمایند.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران
۱۴۰۰/۹/۱۹

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. طبق قسم نامه پزشکی ایشان باید به بسیجی مظلوم مضروب بدست اغتشاشگران معالجه می شد نه اینکه این دکتر به شهادت همسرش و فیلم های مستند مثل ازال و اوباش به جسم مضروب بسیجی مثل قاطر لگد بزند و به اعتراف خودش از لیدر های بهشت سکینه و عامل راه بدان بزرگراه کرج و سنگ پرانی به پلیسهای راهور که برای باز گشایی بزرگ راه آمده بودند شده و طبق قانون محاکمه شد و باید اعدام شود تا عبرت ضد انقلاب و ارازل و اوباش و تجزیه طلبان باشد و خاک بر سر چنین دکتری و لعنت خدا و خلق خدا به حامیان ضد انقلابش

    3
    2
  2. عجب! جامعه پزشکی نظری نداره در مورد اینکه آقای دکتر و همسرشون در شکنجه یک کارگر کچ کار ۲۱ ساله که به صرف پوشیدن شلوار پلنگی وقتی داشته از محل کارش بر میگشته، همکاری داشتن!
    ولمون کنید بابا! سابقه حضور در جبهه! یه عمری هر وقت خواستین به کسی رانت بدین یه سابقه جبهه بستین به نافش که هر غلطی خواست بکنه. دکتره که دکتره، چون دکتر شده (لابد با رانت حضور در جبهه) باید بزنه یه جوون کارگر رو بکشه؟ پس سوگند پزشکی چی میشه جامعه پزشکی گرامی؟!
    والا از مصاحبه هایی که از این آقای مثلاً دکتر و خانومشون توی اینترنت پخش شده صحیح و سالم هستن یه خال هر روشون نیفتاده. ضرب و شتم و این داستانا واسه تبرئه کردن این جانی های آدمکش که به قول خودشون درآمد آقای دکتر ۱۰۰ میلیون در ماه بوده، مسخره س.
    انصاف، اگر واقعاً انصاف داری این نظرو انتشار بده، هر چند بعید میدونم مثل دفعات قبل نظر منو نشر بدی چون خلاف منویات خبرگزاریت هستش.

    4
    1
  3. به چه راحتي در اين كشور اسلامي حكم اعدام ميدن براي اختلاس گران چقدر احكام اسلامي با كندي و عطوفت اجرا ميشه ولي براي يك پزشک معترض سريع حكم اعدام

    1
    4
    1. هرجای دنیا که براتون فرش قرمز پهن کردن بفرمایید دم در بده بفرمایید بالا . شرف داره این دكتر … شده خیر ورزمنده ‌‌‌‌… زده یه بیگناه کشته با اون قساوت

      4
      1
  4. ابوبکر و عمر عثمان هم در رکاب پیامبر شمشیر میزدن چرا حق حضرت امام علی علیه السلام را قبضه کردند این آقا و خانومش به جای کمک به شهید عجمیان فیلم گرفته و کتکش زدن حیف اسم شریف پزشک که روی این دیوهای انسان نما گذاشتن

    10
    8
  5. جالبه دارن ازیه قاتل حمایت میکنن،قاتل در هر جایگاه پ سغلی باید اعدام بشه این بی… وقتی با چاقو حمله میکرد فکر نمیکرد دستگیر بشه …

    6
    6
  6. باسلام جامعه پزشکی بهتره بود که درخصوص شهید عجمیان که غریبانه به شهادت رسید هم لااقل به خانواده اش تسلیت میگفتن

    8
    4
  7. این دکتر که شما درخواست عفوآن را می دهید از همان هایی است با همکاری اغتشاشگران جوانان این مردم(نیروی انتظامی )داخل ماشین که دست وپاهایشان را به درب وصندلی ماشین بسته بودند ومثل گرگ گرسنه با چاقو سوراخ سوراخ می کردند .آقایان دکترها این جوانان بشر نبودند .فقط بشر پزشک لات ،هار،اغتشاشگر ودزدوفراری از مالیات است مگر چنین پزشکان را می توان بشر نامید ؟.اینها انسان نیستند باید بااشدمجازات با این حیوانهابرخورد کرد.

    7
    5
  8. سلام ،خون غریبانه ومظلوم شهید عجمیان داره نا خالص ها را رسوا میکنه ،چه کسانی عناوین اسلام را یدک می‌کشند، واقعا شهیدان زنده اند ورسوم میکنند،

    4
    4
  9. آقایان انجمن اسلامی جامعه پزشکی چرا بیانیه ای در مورد شهادت مظلومانه روح الله عجمیان ندادن ؟
    آیا قره حسنلو نماینده ی این انجمن بود در اون کشتار ؟

    3
    1
  10. پیگیری کنید ببینید چند نفر از فرقه … درویشهای گنابادی(درویشهایی که خونه هاشون بالاتر از پاسداران هست!!!!!!!!!!) عضو این جامعه پزشکان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا