خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بسیج دانشجویی: در شریف، مریم رجوی‌ها هنوز زنده‌اند

بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای تند درباره‌ی ماجرای آتش سوزی دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف، نوشت: در شریف، مریم رجوی‌ها هنوز زنده‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، متن بیانیه‌ی بسیج دانشجویی در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الْكُفَّارَ وَ الْمُنافِقِينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصِيرُ» ۷۳/توبه

دیدیم که پیروان هلاکوخان مغول مجدداً  کتابخانه‌ای را آتش زده و در محیط دانشگاه به منشور اجتماعی مکتوب شورای مشورتی دانشگاه شریف عمل نموده و دفتر بسیج دانشجویی را سوزانده است!

ظهور و بروز این جریان که روز‌به‌روز بیشتر عمق استدلال و نهایت نخبگی خود را به نمایش می‌گذارد به خوبی نشان می‌دهد که «در شریف، مریم رجوی‌ها هنوز زنده‌اند» و در صورتی که دست خود را باز ببینند به خیال پاره‌کردن تورِ اختناق از انجام عملیات مهندسی بر پیکر مردم عادی نیز ابائی ندارند.

دفتر بسیج را سوزانده‌اند غافل از اینکه «بسیجی خانه به دوش است» و برای اعتلای ایران و رفع محرومیت و استضعاف، روستا‌به‌روستا و شهر‌به‌شهر می‌گردد و آرام و قرار ندارد. مزدوران ارباب‌های اسرائیلی، آمریکایی و سعودی بدانند که هرچه کنند ما به کیش آن‌ها در نخواهیم آمد و زیر یوغ استکبار جهانی که گسترهٔ جنایتش در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست نخواهیم رفت. ۱۷ هزار شهید ترور به ما آموخته که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم
ما جز پسر فاطمه ارباب نداریم

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خيلي ساده انگارانه مي انديشيد. مريم رجوي ها در تاروپود مسولين پيچيده است. اگر مطمئن نيستيد از آقاي مير سليم هم مي توانيد بپرسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا