خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار روزنامه «جهان‌صنعت» مجددا متوقف شد

با لغو دستور انتشار روزنامه «جهان صنعت» از سوی قاضی شعبه ۲۴ مجتمع قضایی شهید بهشتی، انتشار این روزنامه مجددا متوقف شد.

کانال باشگاه روزنامه‌نگاران نوشت:

«جهان‌صنعت» پس از کسب اجازه انتشار از سوی مراجع قضایی و انتشار سه شماره، به دلیل «عدول سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی از موافقت» و «اظهار نظر ریاست محاکم عمومی و انقلاب تهران مبنی بر مخالفت با اجرای دستور موقت»، اجازه ادامه انتشار نخواهد داشت.

روزنامه «جهان‌صنعت» ۳۰ آبان ماه با درخواست هیات نظارت بر مطبوعات توقیف شد و ۱۵ آذر ماه، پیرو دادخواست مدیرمسئول به شعبه رسیدگی‌کننده، این روزنامه اجازه انتشار موقت تا زمان رسیدگی به پرونده در دادگاه را دریافت کرد. این دستور موقت از سوی قاضی شعبه ۲۴ دادگاه عمومی مجتمع قضایی شهید بهشتی صادر شده بود.

آنطور که قاضی شعبه ۲۴ مجتمع قضایی شهید بهشتی، در پاسخ استعلام هیات نظارت بر مطبوعات نوشته، با توجه به «عدول سرپرست مجتمع از موافقت اجرای دستور موقت» و همینطور «اظهار نظر ریاست محاکم عمومی و انقلاب تهران مبنی بر مخالفت با اجرای دستور موقت» از «اجرای دستور موقت خودداری کرده و فعالیت روزنامه جهان‌صنعت تابع نظر هیات مطبوعات خواهد بود.»

پیرو این نامه، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در ابلاغیه‌ای به مدیر مسئول روزنامه «جهان‌صنعت» در تاریخ شنبه ۱۹ آذر ماه، اعلام کرد که «با توجه به نامه قاضی شعبه ۲۴ دادگاه عمومی و حقوقی تهران از اجرای دستور موقت و انتشار روزنامه خودداری کنید».

نکته جالب توجه در این بین، تغییر نظر «سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی» از موافقت با «اجرای دستور موقت» و انتشار روزنامه «جهان‌صنعت» است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا