خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشین علا: تهدید به قتل شدم! [+توضیح]

افشین علاء، شاعر انقلاب می گوید که بعد از سرودن یک شعر طنز و انتشار آن، تهدید به قتل شده است؛ شعر طنزی که در واکنش تلویحی به اظهارات توهین آمیز منتسب به حاج منصور ارضی خطاب به یکی از نمایندگان مجلس بود.

به گزارش انصاف نیوز، به دنبال انتشار این شعر، یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با نام کوچک «حیدر» در کامنتی برای شعری که در پاسخ به افشین علاء نوشته شده بود، نوشت:

«من بلبل آن گلم که در گلشن دهر، پژمرده ولی منت شبنم نکشید … قابل توجه آقای مثلا ادیب، افشین علاء و مهمانان بی شمار در دایرکت تلگرام! جسارتا آشوب طلب نیستم اما اگر هر چه زودتر از جامعه هیئتی به ویژه مادحین اهل بیت ع خاصه حاج منصور ارضی عزیز اذرخواهی نکند، منتظر برخورد شایسته ی خود باشد! تا الان هم به احترام روح مادرزنش مرحومه قمشه ای که حرمتش را بر خود لازم میدانیم، برخوردی سزاوار با او نشده است».

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز در این باره نوشت:

متأسفانه،شاعر انقلابی کشورمان جناب افشین علاء که بارها مورد لطف رهبر انقلاب قرار گرفته است، مورد تهدید یکی از اطرافیان مداحی قرار گرفته که سخنان توهین آمیزش نسبت به یکی از روحانیون مجلس شورای اسلامی نقل افکار عمومی است. چگونه است که این افراد هتاکانه سخن می گویند و به راحتی تهدید می کنند، بدون اینکه پاسخگوی مراجع ذیصلاح باشند. شاید، دارای مصونیت آهنین و فراقانونی هستند!»

54786

 

پوزشی و خواهشی از مداحان اهلبیت(ع)

افشین علاء امروز شنبه در توضیحی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«بعد از تماس یکی از مداحان محترم اهلبیت (ع) که با تواضع و متانت بابت شعر طنز اخیرم از بنده گلایه کردند، تصمیم گرفتم به نشانه ی ادب و احترام به پیر غلامان اهلبیت (ع) آن شعر را از صفحه تلگرامم حذف کنم. از سایر کاربران محترم نیز همین خواهش را دارم و امیدوارم در آستانه ی ماه عزاداری سالار شهیدان همه تصمیم بگیریم از تسری کشمکش های سیاسی به ساحت مقدس شعر آیینی و مجالس مدح و وعظ خودداری کنیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقای علا بی اخلاقان ولشکریان جهل وتحجر انان چنینند در زمانه ما باید به کلام امیرمومنان(ع) گوش فراداد اذاهلک الافاضل ملک الاراذل . درست گفت فرزند شهید بهشتی (برداشت بنده) ایکاش از انقلاب مواظبت میکردیم.

  2. جناب علاء ، دلخور نشويد و به دل نگيريد از اين جماعت رهرو شعبان بي مخ ها! که حتي سواد نوشتن يک کلمه ساده را هم ندارند (اذرخواهي). البته اين موجود زبان بسته هم همانطور که خودش گفته آشوب طلب نيست، اما با اين شکرخوري هاش، عين آشوبه!

    1. امثال شما هم خدا رو میخواهید هم خرما…
      انسان های […] مثل مازنی که برای رسیدن به اهداف خود
      مانند خلفای بنی امیه و بنی عباس سیره اهل بیت را تحریف می کنند
      لایق همین کلماتند
      شما هایی که اسلام راحت و بی در دسر رو طالبید و برای ایجاد راحتی خودتان حاضرید سنگ هر کسی رو به جان بخرید و تملق های بی مربوط به بهانه ی ادب و غیره انجام دهید..
      وقتی رهبر انقلاب بابت فوت والده حاج منصور ارضی در بعد از ظهر عرفه بعد از دو الی سه روز تسلیت میگویند اما بابت فوت خیلی از بازیگران و شخصیت های دیگر خیر (که همین چشم شبکه های اعتدال گرا و سبز را دراورده) اين نشان از راستی حاج اقا منصور است..
      واقعا چرا حسن روحانی به داوود رشیدی تسلیت میگوید اما پس از تسلیت رهبری به منصور ارضی باز هم تسلیت نمیگوید؟
      واضح است چون حاج اقا عمار انقلاب است و بار ها بی کفایتی ایشان و دولت و دیگر حامیانشان را بر ملا کرده…
      انهایی که میگویند انقلاب به دست نا اهلان افتاده سیره ی امام را دوره کنند تا ببینند انقلاب و هدف تشکیل ان چیست…
      مانند بعضی صحابه پیامبر که منتظر فرصت برای جولان خود بودند زیاد است…

      اری منتظر خشم جامعه ی هیئتی باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا