خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«سیاه نمایی، توطئه دشمن برای انتخابات 96 است»

امام جمعه بیرجند گفت: دامن زدن به سیاه نمایی و سفید نمایی مطلق در جامعه، توطئه دشمنان و استکبار جهانی برای انتخابات سال 96 است، آنها تلاش دارند جریان های سیاسی به جان هم بیفتند که ملت باید هوشیار باشد و فریب حیله های دشنمان را نخورند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام حسین(ع) بیرجند افزود: سیاه نمایی و سفیدنمایی سبب می شود تا برخی اذعان کنند در کشور هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

– در صورتی که پیشرفت های کشور خیره کننده است و مردم و جامعه هم نباید فریب حرف های دشمنان نظام و انقلاب را بخورند باید تلاش کنیم مولفه های اعتدال آفرین را احیا کنیم.

– دشمن می خواهد با جریان سازی مانند فتنه سال 88 از آب گل آلود ماهی بگیرد اما نمی داند، پشتیبان این انقلاب خدای بزرگ، روح امام ، شهدا و فرزندان پاک ملت بزرگ بسیجی ایران هستند.

– کشور ما ولایت فقیه با زیباترین خصوصیات و ویژگی ها را دارد، باید مطیع و پیروی ایشان باشیم و با بیان پیشرفت های خیره کننده نظام ، باید دشمن شناسی کنیم.

– دشمن از فضای غول آسای مجازی برای تخریب جوانان سوء استفاده می کند باید مسلح شویم و مواظب فتنه انگیزی های استکبار باشیم به دنبال اختلاف و حساسیت های قومی نباشیم چرا که پیرو قرآن و اهل بیت هستیم.

– جامعه به سمت آگاهی در حرکت است در چنین جامعه ای باید نیرومند باشیم. امروز 57 کشور اسلامی وجود دارد که مجموع درآمد آنها به اندازه یک پنجم درآمد آمریکا و یک سوم چین و اندازه هند است.

– در کشورهای اسلامی 600 دانشگاه مطرح وجود دارد این در حالی است که فقط در هندوستان حدود هشت هزار دانشگاه و در آمریکا پنج هزار دانشگاه فعالیت دارد.

– امروز نصف زنان کشورهای عربی بی سواد مطلق هستند همچنین یک درصد مسلمانان از رایانه و نیم درصد از اینترنت استفاده می کنند و این فرصتی برای سوء استفاده و بدگویی دشمن نسبت به اسلام در شبکه های مجازی ایجاد کرده است.

– 22 درصد جمعیت دنیا را مسلمانان تشکیل می دهند. این در حالی است، تنها پنج درصد تولید توسط جامعه اسلامی انجام می شود که در این راستا همه باید تولید کننده و مولد باشیم و جامعه را به جلو سوق دهیم.

– کشورهای غربی تکنولوژی فضایی، فیزیک، شیمی، علم، زیست شناسی و غیره را از مسلمانان و اسلام گرفته اند اگر می خواهیم پیرو پیامبر اکرم(ص) باشیم باید جامعه را جلو ببریم.

– در جهان امروز 60 درصد مسلمانان بی سواد هستند در حالیکه در جهان مسیحیت 22 درصد بی سوادند و این به زیان مسلمانان است.

وی بزرگداشت شهریار و روز شعر و ادب فارسی، عید غدیر، روز گفت و گو تمدن ها، آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را از جمله مناسبت های هفته پیش رو عنوان کرد.

امام جمعه بیرجند در ادامه بر احیای زبان فارسی، فرهنگ عظیم قرآن و اهل بیت(ع) با استفاده از امکانات داخلی تاکید کرد و افزود:

– آموزش و پرورش و دانشگاهها در زمینه آموزش زبان فارسی باید توجه ویژه ای داشته باشند.

– مقام معظم رهبری دستورالعملی را به تمام دستگاه ها ابلاغ کردند که باید برای افزایش آمادگی های تفریح روحی و نیز گسترش آن در جامعه تلاش کنیم.

وی به آغاز جنگ تحمیلی در 31شهریور ما 1359 علیه ایران اشاره کرد و گفت:

– امروز اگر آسایش و آرامشی داریم، مدیون خون مطهر شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم که جانشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

– نیروهای زمینی، دریایی، هوایی، سپاه ، ارتش و بسیجیان افتخار جامعه هستند که روز حادثه و اکنون در متن جامعه حضور دارند، آسایش ما در گروه ایستادگی و مقاومت آنهاست .

– پس با تمام وجود باید خاک پای آنها را سرمه چشمانمان کنیم تا بتوانند با عزت و شرف از قرآن و اهل بیت(ع) دفاع کنند.

– مهمترین مناسبت هفته آتی عید غدیر است. امید است برادری و اخوت توسط جامعه سادات با پیروی از مولا علی (ع) در استان گسترش یابد و تلاش کنیم ولایی بمانیم و ولایی هم بمیریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا