خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نیم ستون طنز / حرکت ارزشی نجاتی و الهام از فتح ساختمان توپ

حبیب متوسل، «نیم ستون» انصاف نیوز:
آقای نجاتی عزیز بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج خیلی غیرتمندانه و با تعصب از پشت دروازه وارد زمین شد و مانع از به ثمر رسیدن گل سوم تیم مقابل شد.
از آنجا که از آسوشیتدپرس (که از بچگی نمی توانم تلفظش کنم) گرفته تا گاردین آن را پوشش خبری دادند باعث شد ما هم نتوانیم به راحتی از کنار آن بگذریم، چنانچه به راحتی از فتح پیروزمندانه و حرکت مو به بدن سیخ کن فتح آرامگاه پوپ گذشتیم.
نجاتی گفت فتح کردن ساختمان پوپ توسط اصفهانی های استکبار ستیز برای من خیلی الهام بخش بود، از این جهت حرکت قابل تقدیر خود نجاتی که نجاتی گفت غیر ارادی بوده برای بسیاری دیگر الهام بخش بود.
احمدی ن‍ژاد پس از دیدن این حرکت، گرم نکرده وارد زمین شد و طی یک حرکت گازانبری مانع از سقوط کردن اقتصاد شد و به صورت خیلی گازانبری تر مانع از قطع شدن یارانه ها شد و دور دوم را هم یک شبه اجرا کرد.
نمایندگان (منظور اقلیت مجلس است) هم یک نامه امضا کردند و به ضرغامی فرستادند‍ و خواستار تقدیر از او را شدند که شعار تدبیر و امید را متحقق کرد. مشاهده شده عده ای نیز او را به مناظره دعوت کردند.
دوستان قدردان واحد فیسبوک نیز برای تشکر از این هموطن آریاییِ با شرف صفحه ای با عنوان دعوت از نجاتی برای تیم ملی عشق و علاقه خود را به این حرکت ارزشی نشان دادند. بیک زاده گفته من حاضرم به جای ایشان از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.
بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از شنیدن این خبر یکی پس از دیگری از دنیای فوتبال خداحافطی کردند و بعضی شان چنین اظهار نظر کردند:
مسی: وقتی محبت بیش از اندازه ی ایرانیان ساکن فیسبوک را دیدم متوجه شدم کاملا در اوجم و برای اینکه به سرنوشت علی دایی مبتلا نشوم خانواده ام خواستند در اوج خداحافظی کنم. حرکت نجاتی نیز مرا از گل زدن به ایران نا امید کرد.
ته وز گفت: عمه ام قبل از فوتش به من وصیت کرده بود که اگر عمه ات را دوست داری قبل از جام جهانی از فوتبال خداحافظی کن. نجاتی من را به خودم آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا