خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کرواسی و مراکش 26 آذر 1401 ؛ رده‌بندی جام جهانی قطر 2022

پخش زنده کرواسی و مراکش 26 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز برنده مدال برنز جام جهانی قطر 2022 مشخص می‌شود.

تیم‌های ملی کرواسی و مراکش در یکی از آخرین دیدارهای جام جهانی قطر در بازی حساس رده‌بندی به مصاف هم می‌روند. شگفتی‌سازان این رقابت‌ها با حذف نام‌هایی بزرگ به نیمه‌نهایی رسیدند اما از صعود به فینال ناکام بودند. برای تماشای پخش زنده بازی کرواسی و مراکش 26 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال کرواسی و مراکش 26 آذر 1401

پخش زنده کرواسی و مراکش 26 آذر 1401

دو تیم از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم بین‌المللی خلیفه به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در گروه اف با هم بودند، جایی که مراکش در آن صدرنشین و کرواسی دوم شد. در مرحله گروهی، بازی رو در روی دو تیم به تساوی بدون گل انجامید، اما مراکش در ادامه بلژیک و کانادا را شکست داد و 7 امتیازی شد، اما کرواسی با یک برد برابر کانادا و یک تساوی برابر بلژیک با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

مراکش در یک هشتم نهایی جادوگری را با حذف اسپانیا در ضربات پنالتی آغاز کرد و سپس در 90 دقیقه پرتغال پرستاره را شکست داد! شاگردان الرکراکی اما در نیمه‌نهایی مقهور تجربه فرانسه پرستاره و قدرتمند شدند و با شکست دو بر صفر از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

کرواسی اما قصد داشت به مانند 2018 به فینال برسد. آن‌ها در یک هشتم ژاپن قدرتمند را در ضربات پنالتی و در یک چهارم برزیل مدعی را در ضربات پنالتی شکست دادند. اما در تکرار این روند برابر آرژانتین ناکام ماندند تا به رده‌بندی بروند. برای تماشای پخش زنده بازی کرواسی و مراکش 26 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا