خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل کیارستمی: پرونده به دور از حواشی رسیدگی شود

وکیل خانواده کیارستمی تاکید کرد: امیدواریم پرونده ایشان به دور از حاشیه و مانند یک شهروند عادی ایرانی رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا، عادل مقدس وکیل خانواده کیارستمی در حاشیه‌ی جلسه بررسی پرونده درگذشت این کارگردان سینمای ایران گفت: با توجه به اینکه شکایت اولیه تنها مربوط به شخص دکتر “میر” بوده و بعد از آن شکایت از دو شخص دیگر بیمارستان “جم” و یکی از پزشکان این بیمارستان و در نهایت بیمارستان به آن اضافه شده است، امیدواریم پرونده به دادسرا برگردد و مجددا بررسی شود.

وی با اشاره به برخی حواشی به وجود آمده در این پرونده افزود: آقای کیارستمی شخصی عادی نبوده است اما ما تقاضا داریم که این پرونده مانند یک شهروند عادی ایرانی رسیدگی شود. در عین حال نظر ما این است که تقصیر و قصور پزشکی در پرونده ایشان وجود داشته است.

مقدس در ادامه تصریح کرد: سوال اصلی ما این است که چرا یک عمل راحت تبدیل به 4 عمل در 26 روز برای یک فرد 76 ساله شده است؟

او با تاکید بر اینکه گزارش‌ها از پاریس کامل است و به فارسی ترجمه شده ادامه داد: هیچ قصوری در فرانسه برای آقای کیارستمی اتفاق نیفتاده است.

وکیل خانواده کیارستمی  در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه وزارت بهداشت به سفر وی به پاریس راضی نبوده اما با این وجود، این سفر انجام شده است، گفت: ایشان با تصمیم خود نمی‌توانسته از کشور خارج شود. اجازه خروج را کسی صادر کرده بنابراین ممکن است آقای کیارستمی درخواست سفر داشته باشند اما به هر حال یک نفر آن را تایید کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا