خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الهلال 5 دی 1401

پخش زنده النصر و الهلال 5 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های الهلال و النصر امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در حساس‌ترین و مهمترین بازی لیگ عربستان، در یک دربی مهم و تاریخی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الهلال 5 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و الهلال 5 دی 1401

پخش زنده النصر و الهلال 5 دی 1401

برخلاف همیشه خبری از صدرنشینی با فاصله الهلال نیست! امسال لیگ عربستان نزدیک و پایاپای و با رقابت نزدیک النصر، الشباب، الهلال و حتی الاتحاد و التعاون دنبال می‌شود. النصر در حال حاضر با یک بازی بیش از الشباب با 22 امتیاز صدرنشین است و الهلال با 20 امتیاز در رده سوم. الشباب رده دوم با یک بازی کمتر و با 22 امتیاز دوم است. طبیعتا الهلال قصد دارد با چالش کشیدن رقیب و دشمن قدیمی، مانع از تداوم صدرنشینی تیمی شود که در آستانه انعقاد قرارداد با کریستیانو رونالدو است.

النصر در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 تساوی داشته و الهلال 3 برد، 1 شکست و 1 تساوی. در تقابل‌های رودرو اما الهلال دست بالا را با 10 برد برابر 7 برد النصر در سالیان اخیر دارد. 3 تقابل هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الهلال 5 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا