خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجتمع تجاری کوه نور پلمب شد

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: در پی صدور اخطارهای متعدد و بی‌توجهی پیمانکار، شهرداری بخش‌هایی از مجتمع تجاری کوه نور در منطقه 19 تهران را پلمب کرد.

انصاف نیوز پیش‌تر در گزارشی، به ناایمن بودن این مجتمع تجاری و تلاش‌های برخی از خریداران واحدهای تجاری این مجتمع برای حل مشکلات ایمنی و مسائل حقوقی آن پرداخته بود.

بر اساس خبر دریافتی، پس از انتشار گزارش انصاف نیوز و با پیگیری‌های مالکین، شهرداری منطقه 19 روز پیش قسمت‌هایی از مجتمع تجاری 600 واحدی کوه نور عبدل آباد را پلمب کرد. ساخت این مجتمع تجاری اداری، از سال 1384 در زمینی به وسعت 8 هزار متر با مشارکت شهرداری و شرکتی با نام «سرای شهر رضوان» آغاز شد اما با گذشت 17 سال، هنوز تکمیل نشده است. به گفته خریداران واحدهای تجاری، مجموعه‌ای از تخلفات و رعایت نکردن الزامات قانونی توسط پیمانکار، صدور پایان کار برای این ساختمان را ناممکن کرده است. از جمله این تخلفات، نصب‌نشدن تجهیزات اعلام و اطفای حریق بوده است که باعث شده سازمان آتش‌نشانی تاییده ایمنی برای مجتمع کوه نور صادر نکند.

بر اساس اعلام مالکین، سازنده مجتمع اخطارهای دریافتی از شهرداری را به اطلاع مالکین و بهره‌برداران نرسانده و اقدامی هم در جهت بهبود شرایط ساختمان انجام نداده است.

گزارش دریافتی حاکی از آن است که روز گذشته شهرداری منطقه 19، بخش‌هایی از مجتمع کوه نور را پلمب کرده تا بهره‌برداران نسبت به تخلیه پارکینگ اقدام کنند. به بهره‌برداران نیز اعلام شده که طی چند روز آینده، فعالیت این مجتمع تجاری به‌طور کامل متوقف می‌شود و تا تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و اصلاح شرایط ایمنی، امکان بهره‌برداری از هیچ‌یک از بخش‌های مجتمع وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ازروی خیرخواهی اعلام میکنم کسبه پاساژ کاشانی هم مواظب باشند چون مکانی فرسوده پراز یدکی خودرو بارمضاعفی را برساختمان تحمیل کرده است جان هموطنان الویت باشد،کسب ثروت همیشه امکان پذیر است.

  2. شهرداری رامسر هم برای خیلی از مجتمع های ساخته شده در این شهر چند ساله پایان کار صادر کرده درصورتی که همین تخلفات یعنی عدم نصب سیستم اعلام حریق ویا تکمیل نشدن استخر که هنوزم بعد از4سال تکمیل نشده پایان کارصادر کرده حالا چه جوری اله واعلم.

  3. خنده دار است که در ساخت غیر استاندارد این مجتمع، شهرداری هم مشارکت داشته و هم اقدام به پلمپ کرده است .خخخخ…خدا بیامرزدت ملا نصرالدین…

  4. دستشان طلا گفتیم ازادی نه عریانی بگو ادم های به اصطلاح عاقل در هر کشوری قانون عرف رعایت میشود یک تکه کوچک حداقل روی سر بیاندازید و دست و پا را لخت و عریان نکنید شلوار تا حداقل یک وجب بالای ساق که بود لباس هم که در حد پیرهن مردانه بود و در شلوار روسری هم فقط از پنج انگشت از جلو ازاد میپوشیدید دیگر چه مرگتان بود که کامل این یک ذره هم گذاشتید کنار .خدایی اگر عریانی فرهنگ است گربه روی دیوار ما صد پله بافرهنگ تر از … مثل شماست کلا لباس ندارد . جالب دوازده تاش در محله ماست همه دیپلم کنار کشیدند . و کوچه گردی و خیابان گردی و تزریق ژل شغلشان هست و ان وقت فاز سواد میگیرند ماهم با کارشناسی ارشد در خانه خودکشی می‌کنیم برای دکتری به ما میگویند بی سواد و بی فرهنگ . اگر فرهنگ شبیه … شدن است ارزانی خود این اقشار متافن ما نخواستیم

    1
    2
  5. متن را الان دیدم برای ساخت و ساز غیر مجاز بازم خدا قوت . فردا می شود مترو پل و گند بعدی با سر تیتر روزنامه انلاین اشتباه گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا