خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت پرونده‌ی روژین یوسف زاده

وکیل روژین یوسف‌زاده، دختر مهابادی 26 ساله‌ای که در جریان حوادث اخیر بازداشت شد در ارتباط با وضعیت پرونده وی می‌گوید که پرونده‌اش در حال حاضر در مرحله تجدیدنظر است.

محمدجوان در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درمورد محکومیت روژین اینطور توضیح داد: محکومیت روژین یوسف‌زاده در دادگاه بدوی شامل پنج سال حبس تعزیری به جرم اجتماع و تبانی به منظور ارتکاب جرم علیه امنیت ملی و همچنین یک سال حبس تعزیری از بابت تبلیغ علیه نظام است که در صورت تایید این رای، مجازات اشد یعنی پنج سال از این حکم قابلیت اجرایی دارد. در حال حاضر از این رای تجدیدنظر خواهی شده است و پرونده در مرحله‌ی تجدیدنظر در حال رسیدگی است.

جوان همچنین در مورد وثیقه‌ی یک میلیارد تومانی که مادر او از آن خبر داده بود [لینک] و ظاهرا دوستانش موفق به تهیه‌ی آن شده‌اند نیز توضیح داد: تلاش‌ها برای پذیرفتن وثیقه‌ی یک میلیاردی هنوز نتیجه نداده است و منتظر تصمیم دادگاه تجدیدنظر هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اجتماع وتبانی به منظورارتکاب جرم علیه امنیت ملی.. شک ندارم که این مفاهیم نامتعیّن راخود منتزعان آگاهندکه‌ بدلیل کلیت وعدم تعین ،جرم محسوب نمیشوند..خدارحمت کندمدرس افغانی راوقتی میخواست مفهوم کلی راتعریف کند می فرمود کلی مثل سکه لیسیده است که به هر سکه ای تطبیق می کند.این عناوین هم به هرعملی قابل تطبیق است اگرکسی عطسه کردمیتوان گفت جهت اجتماع وتبانی علیه امنیت ملی عطسه کرده اینهاجرم واقعی نیستند.جرم بایدفعلی باشدکه تعیّن داشته باشد بفرماییدچه فعلی مرتکب شده بقول معروف اینها کلی ترین مقولات ومحمولات حقوقی اندکه خودشان محمولی برای موضوع جرم اندونه خودجرم زیرامتعین نیستند…قتل جرم است ایجادجراحت جرم است.خودجرم به حمل شایع صناعی جرم نیست.درفلسفه میگوییم ماهیت بحمل شایع ماهیت نیست بلکه ازمعقولات ثانیه فلسفی است که عروضش ذهنی واتصافش در خارج است حالااین مفاهیم هم همینطوراست محمول جرم است نه خودجرم بفرماییددقیقا چه جرمی مرتکب شده این میشود ادبیات حقوقی مثل اینکه در دادگاه شاکی بگویدفلانی بمن توهین کرده قاضی میفرمایدچه فعلی مرتکب شده؟ شاکی بگوید:توهین…این که جرم محسوب نمیشه مگراینکه مثلابگویدبمن دشنام وناسزاگفته… یاایهاالنبی اتق الله…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا