خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصریح ناطق نوری: 96 فقط روحانی

ناطق‌نوری، عمکرد حسن روحانی در ۳سال گذشته را موفق دانست و تاکید کرد: من گزینه‌ای به جز او برای سال 96 در ذهنم نیست.

به گزارش خبرآنلاین، علی‌‌‌‌‌‌اکبر ناطق‌نوری در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر خم جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران حضور یافت و به نقل قول اخیری که از وی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

اشاره ناطق به مباحثی بود که بعد از دیدار اخیرا جمعی از جبهه اعتدالگرایان با وی مطرح شد و بنا بر روایت‌های مطرح شده از سوی افرادی از این جبهه، ناطق گفته بود که به جز روحانی به دنبال گزینه دیگری هم باشید.

وی در این باره گفت: یک جمله‌ای از من نقل شد و تحلیل‌هایی به آن خورد و موافق و مخالف درباره آن همه جرو حرف زدند. این جعل و ساختگی است و من رسما تکذیب می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یک گروهی پیش من آمدند و بعد از ان جلسه از من نقل شد که به آنها گفتم به غیر از روحانی بروید گزینه‌های دیگری را هم دنبال کنید. این حرف بی‌ربطی است. این گروهی که پیش من آمدند نظر دیگری داشتند من به آنها گفتم از اینجا که بیرون می‌روید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید. به آنها گفتم اگر شما خودتان را طرفدار روحانی می دانید باید از ایشان حمایت کنید.

ناطق تاکید کرد: من هم به آقای روحانی نظر موافق دارم، هم دوست من است و هم ایشان را موفق می‌دانم. ان‌شاالله هم در صحنه است و خواهد بود و من گزینه دیگری غیر از او  برای انتخابات سال 96 در ذهنم نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا