خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر شما درباره سخنان اخیر حمید فرخ نژاد و مواضع رسانه های داخلی درباره آن چیست؟

روزنامه دولت در کانال تلگرامی خود و چندین پایگاه و سایت خبری نیز بخشی از بار مصاحبه حمید فرخ نژاد با شبکه خارجی ایرانی زبان «ایران اینترنشنال» با اجرای فرداد فرحزاد را پر از تناقض می‌دانند و ویدیویی چند دقیقه ای از این مصاحبه را منتشر کرده اند.

نظر شما درباره سخنان حمید فرخ نژاد و همچنین مواضع روزنامه ایران و برخی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری چیست؟ آیا سخنان فرخ نژاد پر از تناقض است؟ یا با دو دقیقه از کل ویدیو می‌توان نتیجه گرفت؟ واقعیت از نظر شما چیست؟

همچنین خبرگزاری تسنیم برشی دیگر از این مصاحبه را با توضیح «هنوز از ضربه ارتش جمهوری اسلامی ایران طی عملیات مرصاد در عذابند » منتشر کرده است.

و جهان نیوز برشی از عذرخواهی فرخنژاد درباره عمروعاص را منتشر کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من فکر میکنم یا خودشون رو میزنن به اون راه یا کلا نمیدونن که فساد جنسی و اخلاقی یعنی سو استفاده از موقعیت شغلی یا ارتباط افراد مزدوج با هم
    اما رابطه خارج از ازدواج لزوما اون نیست و همین الان نسل جدید در این مورد هیچ مشکلی ندارن.
    به نظر من حمید فرخ نژاد حداقل توی این مصاحبه صدای بخش بزرگی از جامعه بود .
    به سیاست های کلی شبکه ایران اینترنشنال نمیشه اعتماد داشت اما وقتی جلوی داخلی ها گرفته میشه …
    من میدونم شما هم میدونی چیزی که فرخنژاد به ارتش گفت ربطی به کینه از عملیات مرصاد نداره
    همین طور که قبلا اون مصاحبه اش رو تقطیع کردن و جوری جلوه دادن که گفته همه فدای پسرم اینم با دو سه ذقیقه همینه

    22
    5
  2. این بابا فکر میکنه که تازه داره یه چیزایی داره میفهمه…
    اینا شان مخالفت رو هم پایین میارن

    9
    14
  3. وضعیت اکنون ما چه در موضع حاکمیت و چه در موضع اپوزیسیون نشانه انحطاط است. فرخ‌نژاد برخلاف تصورش، عوام است ولی عوامی که با زیرکی در جمهوری اسلامی بر سر متولیان فرهنگی‌اش که از او عوام‌تر بوده‌اند، کلاه گذاشته است.

    16
    7
  4. درود واحترام
    یکی از انواع مغالطات که از قضا در ایران بسیار رایج است ، مغالطه (( تخطئه گوینده )) است قطعا اساتید بزرگوار سایت وخوانندگان فرهیخته با آن آشنایی دارنند ولی جهت اطلاع عزیزان جوانتر عرض میکنم که ؛ فرض کنیم که یک پزشک در حالی که خود سیگار میکشد در حال سخنرانی وارائه دلائل علمی در مضرات سیگار است و یکی از شنوندگان به او میگوید که تمام حرفهایت غلط واشتباه است چون خودت داری سیگار میکشی ! به این نوع مغالطه تخطئه گوینده گفته میشود چون به جای پاسخ به استدلال شخص ، شروع به تخریب گوینده میکند.
    تقریبا ۱۰۰٪ مواجهه سایت های ونهادهای حکومتی با سخنان آقای فرخ نژاد از این گونه بوده است ،
    فرض میکنیم خدای نکرده آقای فرخ نژاد اهل تمام صفات مضموم ولی ما که جوابی به صحبتهای ایشان نشنیدیم البته ناگفته نماند که خود من هم به اقتضای سن بیست سالی میشود که سوالات وشبهات مشابه دارم ولی جوابی نشنیدم ، نکند جوابی وجود ندارد !!!

    21
    2
    1. , منگر چه می گوید بنگر که می گوید . کسانی این روزها صحبت از آزادی و حقوق بشر می کنند که کارنامه خودشان سیاه است . تلویزیون عربستان بدون پرداخت پول با کسی مصاحبه نمی کند .

      8
      16
  5. ملت تا نپذیرد که آزادی یعنی تعهد به درستی تا حد ممکن ، و نه هرکاری که دلمان خواهد کردن ، وضعیتش همین است که هست حالا صدتا انقلاب هم که بشه. بحث این 43 هم نیست بحث چندین قرن است. فرخ نژاد و کریمی و نظام و ضدنظام و … هم حاشیه است اصل مطلبو بچسبین

    12
    2
  6. افول یک سایت تا این حد خدایا شکرت که دشمنان این ملت را از احمق ها قرار دادی

    7
    11
    1. ملت؟ مطمئنی؟ فقط میتونم بگم که تو کبکی هستی که سرت تو برفه.
      نتیجه انتخابات مجلس و دولت رو ببین متوجه میشی که تو در اقلیتی
      ۴ میلیون رای سفید میفهمی یعنی چی؟
      مردم به یک دلیلی انقلاب کردن ولی اقدامات خلخالی, وقایع سال ۶۷, قتل های زنجیره و در پی اون وقایع کوی دانشگاه در ۷۸، تظاهرات گسترده ۸۸ و از ۹۶ تقریبا هر سال و… مردم رو به جایی رسوندن که میگن خدا پدر شاه رو بیامرزه حداقل وضعیت سیاسی بسته بود و مخصوصا با چپی ها بد رفتاری میشد اما عموم ملت خوشحال بودن، اقتصادشون پایدار بود، هر ایرانی حتی اون ضعیفش چند تا النگو داشت برای پس اندازش از لحاظ اجتماعی مخصوصا تو دوره محمدرضا شاه کسی میخواست با روسری کسی با چادر و کسی بی حجاب میتونست بگرده. طرف میخونه میرفت ولی حداقل نمازشو میخوند. پاسپورتمون ارزش داشت و…
      شما هر کسی که تو انقلاب نقش داشت از نهضت آزادی و جبهه ملی و چریک های فدایی و حزب توده و… تا نهایتا اصلاح طلبا بعدم جناح راست سنتی و… رو از دایره انقلاب روندین و حتی تحمل کسانی مثل وحید اشتری و امیرحسین قلهکی و سعید محمد رو هم ندارین.
      زمان هاشمی رفسنجانی تکنوکرات ها بعد جنگ این مملکت رو ساختن زمان خاتمی هر آزادی سیاسی که تتممش مونده و آزادی فرهنگی اجتماعی رو اون برامون ساخت ولی همه رو روندین.
      به نویسنده و قاری و مفسر قرآن و کشیش و دانشجو هم رحم نکردین. هرکس از مظلوم دفاع کرد علی رقم مخالف بودن مثل آیت الله منتظری بیچارش کردین. چهار سال اول روحانی همه چی خوب بود سر اعتراضات دی از مردم حمایت کرد ولی سر آبان ۹۸ مثل بقیه موضع گرفت و باعث شد هرچی کورسوی امید برای این مردم بود از بین بره.
      همش از حوصله این بحث خارجه اما شما کسی که به استقبال آقای خمینی رفت (داریوش فروهر) رو باعث شدید که به اپوزیسیون و به قول خودتون دشمن تبدیل بشه و بعد هم گنگ سعید امامی اون و همسرش رو در نهایت شقاوت اون هم با آوردن اسم معصومین که واقعا تاسف باره کشتن.

      21
      1
      1. درود بر شما . متاسفانه اینا یا سوار اون قطار رییس جمهورشون شدن یا اینکه قطار رو باور کردن (به قول رییس جمهورشون رو موکوتیو) قطار پیشرفت!! قطار شکوفایی !! قطار بهبودی!! قطار رفاه و ……

        12
        2
  7. با این حرفاش و با دفاعت، عمروعاص صفتی رو اثبات کردید که قوانین بازیچه هس‌ هر وقت خواستی بخاطر منافعت، قرآن را هم به نیزه بزن. فرخ نژاد هم صفت گرگی دارد که حاضره همه ملت رو فدای خودش و بچش کنه. حتی تو و خانوادت رو. هم روباه صفته از طرفی نقشش رو در فیلم سقوط ببین و حالا نقش واقعی و کثیفش که علیه مردم صحبت می‌کنه. هم نقش کفتارگونه داره . هم دیکتاتور بودنتون اثبات شد. هر حرفی رو میزنید علیه مقدسات مردم و بعد میگید آزادی نیست. تویی که دفاع میکنی از یک خائنه ، وطن فروشه، اگر در یک کشور غربی مثل قبله امالتون فرانسه و آمریکا و اسراییل و عربستان، دوستتون رو میکندن. تو‌و امثال فرخ‌نژاد اگر اسراییل کودک هم بکشه دست میزنید براش. میبینی از عمروعاص دفاع می‌کنه و حق می‌دونه دربرابر حضرت علی ع. لعنت خدا بر اون و تویی که از اهانتش به امام علی ع دفاع میکنید

    8
    15
  8. حتی اگه فرخ نژاد بدترین و بی سواد ترین آدم هم باشه ، همینکه امثال دولت انتصابی و روزنامه ها و طرفداراش ازش بد میگن میشه محبوب مردم . هر کسی رو اینا دشمن بدونن مردم دوست دارن و هر کس برای اینها دوست باشه مردم به چشم دشمن بهش نگاه میکنن . به خاطر همین الان فرخ نژاد عزیز شده بت واسه مردم

    12
    4
    1. از فرخ نژاد و تمام کسانی که مردم کشورم را تحقیر و دشمنان را شاد نمودند متنفرم امیدوارم لحظه ای هم احساس شادی نکنند انتقام سختی در انتظار انلن است و هر روز کینه و نفرت ما بیشتر می شود تا روزی خنجری بر قلب انان شود.

      7
      10
    2. نه شام خوردم!اول در مورد قضاوت مردم!مردم بایه فیلم باور می کنند که مثلا نماینده مجلس بلغارستان!تو تیم مذاکرات هسته ای ایرانه!یا اونقدرتو خارج از کشور وضعیت اوکیه که کسی سرکار نمیره اصلا دولت هر هفته پول گردش وتفریح وزندگیشون رو واسشون واریز می کنه!واقعا مردمی که این خزعبلات رو باور می کنند حتما قهرمانشون یکی میشه مثل فرخ نژاد!!!

      9
      2
  9. از فرخ نژاد و تمام کسانی که مردم کشورم را تحقیر و دشمنان را شاد نمودند متنفرم امیدوارم لحظه ای هم احساس شادی نکنند انتقام سختی در انتظار انلن است و هر روز کینه و نفرت ما بیشتر می شود تا روزی خنجری بر قلب انان شود.

    6
    10
  10. همه نوع سیاست عمر و عاصی و ماکیاولیستی و … بر سرمان آوردن با جنگ، فتنه، فریب و تحریک جونامان بخاک و خون کشیدن تاریخ، وجدان بشریت، خدا و … همه و همه شاهدن که این نامردان چه کردن، در میان طوفان نفرت دشمنان ایران و اسلام چقدر مظلوم و تنها بودیم ولی این نامردان در هر صورت با دشمن ساختن‌. خدا، فرشتگان، تاریخ، انسانیت به این نامردان ننگ بر پیشانی بیاموز که خیانت و همراهی با دشمن از هر جرم و جنایتی برتر است. کید و خیانت شما گلوله ای ست که بر قلب سربازان و جوانای وطن می نشیند. نامردان: آیا نمی دانید اگر خیانت و خنجر شما از پشت سینه ی ما را نمی شکافت همه ی ما روزی با آرامش و مهربانی در کنار هم زندگی می کردیم. وقتی که شما پست به وطن و در آغوش دشمن پناه بردید رودهایمان خشکید، تحریم و دزدی و خیانت همه جا را فرا گرفت صد البته، دزدان و اختلاسگران هزاران هزار باشرافت تر از شما وطن فروشان و آلت دست دشمنان می باشند. مرگ بر تولد، مرگ بر حیات ننگین، مرگ بر مردن و ننگ بر روزی که شما دوباره زنده و برای محاکمه در پیشگاه خداوند و جاودان شدن در جهنم برگزیده می شوید.

    2
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا