خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قابلیت جدید اسپاتیفای که کاربران را به وجد آورد

سایت خبرآنلاین نوشت: اسپاتیفای در حال ارائه یک ویژگی جدید به نام “Jam” است که به دوستان راهی می‌دهد تا یک لیست پخش واحد را در این سرویس تنظیم کنند و با هم در زمان واحد به آن گوش دهند.

شرکت‌کنندگان در یک جلسه Jam می‌توانند آهنگ‌هایی را در یک صف مشترک به اشتراک بگذارند، که چه در یک اتاق باشند و چه در مکان‌های مختلف در سراسر جهان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. غول پخش صدا در حال ارائه این ویژگی برای مشترکین رایگان و Premium است.

در این بین اما کاربران ممتاز می‌توانند با انتخاب یک آهنگ یا یک لیست پخش، و سپس ضربه زدن روی نماد بلندگو در پایین صفحه یا منوی سه نقطه در بالا، یک تجربه شنیداری مشترک را راه اندازی کنند. از آنجا، آنها می‌توانند “Start a Jam” را انتخاب کنند.

به محض اینکه برنامه اسپاتیفای خود را راه‌اندازی کردند، به طور خودکار از همخانه‌های دارای یک اتصال Wi-Fi خواسته می‌شود که به جلسه بپیوندند و در آن مشارکت کنند. میزبان‌ها همچنین می‌توانند با اسکن کردن یک کد QR یا با زدن اشتراک‌گذاری و ارسال پیوند در رسانه‌های اجتماعی، افراد را در هر کجای دنیا دعوت کنند.

در حالی که Jam به‌عنوان یک تجربه مشترک طراحی شده‌است که شرکت‌کنندگان می‌توانند موسیقی را به لیست پخش اضافه کنند، میزبان‌ها این قدرت را خواهند داشت که ترتیب آهنگ‌ها را تغییر دهند و آهنگ‌هایی را که فکر می‌کنند متناسب با موضوع یا فضا نیستند حذف کنند.

اسپاتیفای می‌گوید که آنها همچنین می‌توانند تعیین کنند که چه کسی در Jam حضور دارد، اگرچه مشخص نیست که آیا میزبان‌ها می‌توانند کسی را از جلسه اخراج کنند یا خیر. گفته می‌شود، میزبان‌ها می‌توانند «کنترل‌های مهمان» را روشن کنند تا به همه شرکت‌کنندگان اجازه دهند صف را دوباره مرتب کنند یا آهنگ‌ها را از آن حذف کنند.

Spotify Jam از امروز در سطح جهانی در دسترس خواهد بود، بنابراین همه کاربران به زودی می‌توانند از تجربه مشترک با دوستان خود لذت ببرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا