خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و گل گهر 10 دی 1401

پخش زنده پرسپولیس و گل گهر 10 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ رویارو می‌شوند.

امروز و در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر ایران و البته در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران در سیرجان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و گل گهر 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و گل گهر 10 دی 1401

پخش زنده پرسپولیس و گل گهر 10 دی 1401

پرسپولیس یحیی گل محمدی که با 26 امتیاز در رده دوم لیگ است و یک بازی کمتر از استقلال 27 امتیازی دارد، در صورت پیروزی بر گل گهر امیر قلعه نویی می‌تواند صدرنشین شود. البته که گل گهر امیر قلعه نویی به عنوان تیم چهارم جدول با 24 امتیاز که اتفاقا خودش یک بازی کمتر از سپاهان رده سومی و هم امتیاز دارد، نه حریفی دست و پا بسته‌ است و نه بی‌انگیزه! در نتیجه هر دو تیم برد می‌خواهند و ای کاش بازی زیبایی را شاهد باشیم!

گل گهر در 5 بازی آخر خود 4 برد برابر هوادار، فولاد، ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان و تنها 1 شکست برابر نساجی مازندران ثبت کرده است. از سوی دیگر شاگردان یحیی در پرسپولیس، بعد از سه برد تک گله برابر مس رفسنجان، مس کرمان و ملوان، دو تساوی پیاپی برابر استقلال در دربی و پیکان ثبت کرده است.

مزیت پرسپولیس شاید این باشد که در 6 تقابل پیشین با گل گهر در سالیان اخیر شکستی نخورده و 3 تساوی و 3 برد به دست آورده است. برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس و گل گهر 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا