خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و در هفته پانزدهم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

در ادامه هفته پانزدهم لالیگا و بعد از بازی حساس وایادولید و رئال مادرید، امروز و از ساعت 16:30 به وقت ایران در استادیوم زیبای نیوکمپ، بارسای دوست‌داشتنی ژاوی هرناندز به مصاف اسپانیول می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و اسپانیول 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و اسپانیول 10 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و اسپانیول 10 دی 1401

بارسا صدرنشین فعلی لالیگا با 37 امتیاز است که پیش از شروع جام جهانی صدر را ازرئال آنچلوتی پس گرفت، حال باید برای تدوام صدرنشینی و حتی افزایش اختلاف با رئال بجنگد. اما در دربی سنتی و اصیل کاتالونیا، اسپانیول هیچگاه حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی‌اناری‌ها نبوده، و حتی اینبار که با 12 امتیاز در رده هفدهم جدول است نیز بعید است به سادگی قافیه را به رقیب ببازد!

بارسا در 5 بازی آخر خود جز شکست برابر بایرن در لیگ قهرمانان، 4 برد متوالی برابر والنسیا، ویکتوریا پلژن، آلمریا و اوساسونا کسب کرده است و حداقل در لالیگا مقتدرانه می‌تازد، هرچند در صعود از لیگ قهرمانان ناکام ماند و برای دومین سال پیاپی به لیگ اروپا رفت!

اسپانیول اما در 5 بازی آخرش 2 برد، 2 تساوی و تنها 1 شکست داشته و می‌تواند فرم خوبی برابر بارسا داشته باشد. گفتنی است که در 31 تقابل پیشین دو تیم در سالیان اخیر، بارسا 23 بار و اسپانیول تنها 3 بار پیروز شده‌اند. در 5 بازی آخر هم بارسا 3 بار برده و دوبار تن به تساوی داده است. آخرین برد اسپانیول برابر بارسا هم مربوط به 2018 است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و اسپانیول 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا