خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فارس: حکم اعدام محمد بروغنی در دیوان عالی کشور، تایید شد

فارس نوشت:در پی انتشار خبری غیرواقعی مبنی بر نقض حکم دادگاه محمد بروغنی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور، پیگیری‌ها نشان می‌دهد، خبر منتشر شده صحت ندارد و حکم این متهم در دیوان عالی کشور تایید شده است.

بر اساس دادنامه صادر شده از سوی دادگاه انقلاب تهران، متهم محمد بروغنی معروف به «ممد آلفا» که با کشیدن سلاح سرد و حمله مسلحانه از طریق جرح عمدی با چاقو به یکی از ماموران حافظ امنیت به قصد جان وی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و ناامنی در محیط و به آتش کشیدن فرمانداری شهرستان پاکدشت و تخریب اموال آن به اتهام محاربه محاکمه شده بود با حکم دادگاه به اعدام محکوم شد و این حکم در تاریخ ۱۵ آذر توسط دیوان عالی کشور نیز تایید گردید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. منِ عامی ازعلماومدرسین معززومکرّم حوزه می خواهم تکلیف امثال بنده راروشن نمایندوالادر قیامت احتجاج خواهم کردومدعی ام حجت رابر امثال من تمام نکردند.سوال من این است بالاخره دیدگاههای مراجع عظیم الشأن تقلیدملاک است و یانظردادگاهها؟مراجع معززتقلیدمتّع الله المسلمین بطول بقائهم درباره محارب فرمودندفقط در صورتی که مرتکب قتل شوندحکم قصاص درمورد آنهاقابل صدوراست.لطفابنده راراهنمایی بفرمایید.

    5
    3
  2. زیادنمیخواد بخودت فشار بیاری فکرکن من قمه بدست افتادم دنبال داداشت و تا تونستم زدم تو سرو صورتش و بزور از دستم فرار کرده وگرنه راحت میکشتمش بدون اینکه فکر کنم اون هم یک انسانه اونوقت نظر کدوم برات مهم بود دادگاه یا علما ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا