خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت وریا غفوری از علی دایی ؛ یاوه‌گویان بدانند تمام قد در کنار این مرد بزرگ ایستاده‌ایم

حمایت وریا غفوری از علی دایی پس از آن رخ داد که در رویدادی عجیب در شبکه افق علی دایی مورد اهانتی زشت قرار گرفت؛ اتفاقی که موجی از واکنش‌ها را به همراه داشت.

به گزارش انصاف ورزشی، پس از آنکه جملات عجیب و تمسخرآمیز امیرحسین حاجی‌نصیری در شبکه افق که واضحا با وجود نام نبردن علی دایی را هدف قرار می‌داد، موجی از حمایت‌ها از علی دایی خصوصا در میان اهالی جامعه فوتبال شکل گرفت.

یکی از اولین واکنش‌ها پس از توهین به علی دایی در سیما، حمایت وریا غفوری از علی دایی بود؛ بازیکن حال حاضر فولاد خوزستان که او هم روزهای عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته است به نوعی با این اقدام، حمایت 8 ماه پیش شهریار را جبران کرده است.

اردیبهشت ماه سال جاری بود که پس از اظهارات تند و اعتراضی غفوری، شائبه ممنوع التصویری او شکل گرفت و به اعتقاد برخی همان صحبت‌ها منجر به جدایی غفوری از استقلال شد؛ شایعات و فشارهای آن زمان برروی غفوری باعث شد تا علی دایی حمایتی تمام قد از وریا در اینستاگرام انجام دهد.

حالا به نظر می‌رسد در روزهایی که علی دایی در شرایط عجیب و غریبی به سر می‌برد، وریا غفوری به نوعی پس از توهین اخیر به دایی با موضع‌گیری و حمایت سفت و سخت از وی، لطف شهریار را جبران کرده است.

این درحالی است که خود غفوری در زمان برگزاری جام جهانی 2022 کارش یه بازداشتگاه و تجربه چندروز زندان نیز کشید؛ اتفاقی که به نظر می‌رسید تا مدتها وریا را از هرگونه اظهارنطری دور نگه دارد اما انگار کاپیتان سابق آبی‌ها تاب تمسخر دایی در سیمای ملی را نداشته است.

حمایت وریا غفوری از علی دایی

غفوری در پیج شخصی خود در اینستاگرام با انتشار یک عکس از دایی نوشت:

«مرد نیک روزگار…

یاوه گویان بدانند تمام قد در کنار این مرد بزرگ ایستاده‌ایم»

حمایت وریا غفوری از علی دایی ؛ یاوه‌گویان بدانند تمام قد در کنار این مرد بزرگ ایستاده‌ایم
حمایت وریا غفوری از علی دایی ؛ یاوه‌گویان بدانند تمام قد در کنار این مرد بزرگ ایستاده‌ایم

گفتنی است بسیاری از چهره‌های مشهور و خصوصا فوتبالی به این اتفاق واکنش نشان دادند که از آن جمله می‌توان به مهدی طارمی نیز اشاره کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دمتون گرم قهرمانان وطن . ووریا خان عزیز ، سلطان انسانیت و بزرگواری و پاکدامنی ، شما برای ما ثابت شده ای . چشم دشمناتون کور

    5
    1
  2. درود بر ایرانیان نه غیره ایرانیانی که میخواهند این کشور نابود بشه سلطان علی دایی دل بزرگی داره که اون دلو هرکسی نداره خداوند سلامتی بده به این مرد بزرگ بزار بسوزن آدمهایی که نمیتونن محبوبیت علی دایی رو در بین مردم ببینند علی دایی با این حرفها کوچیک نمیشه

  3. وریا کسی که رفتارش باعث تحریک وکشتارجوانها بشه خودش یاوه ست. یاوه کسیه که رفتارش باعث خشنودی شبکه های معاندوناراحتی خانواده شهداست .اینقدر شبکه های اون طرف آبی لذت میبرن ازحرکات امثال تو ودایی وعلی کریمی دیگه سرتون پایین بندازین خجالت بکشید

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا