خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و تراکتور 15 دی 1401

پخش زنده استقلال و تراکتور 15 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز امروز و از ساعت 14:00 در استادیوم یادگار امام تبریز در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و تراکتور 15 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و تراکتور 15 دی 1401

پخش زنده استقلال و تراکتور 15 دی 1401

استقلال در این فصل در خارج از خانه همواره نتایج بهتری گرفته و در این بازی هم برای حفظ رتبه دومی خود در پایان دور رفت مسابقات و همچنین امید اندکش برای قهرمانی نیم فصل تلاش خواهد کرد. آبی پوشان اگر در تبریز با بیش از سه گل پیروز شوند و پرسپولیس برنده نشود قهرمان نیم فصل خواهند شد. اتفاقی که غیرممکن نیست اما بسیار دشوار به نظر می رسد.

ساپینتو سرمربی پرخاشگر استقلال این هفته محروم است و از روی سکوها نظاره گر بازی تیمش خواهد بود. در تراکتور هم پاکو خمز سرمربی اسپانیایی در لیگ برتر با شکست هم آشنا شد . حالا نبرد دو مربی پرتغالی و اسپانیایی می تواند این بازی را تبدیل به یکی از جذاب ترین مسابقات دور رفت کند. تراکتوری ها برای رسیدن به رتبه های بالاتر از هشتمی در جدول لیگ تلاش می کند. 

استقلال در این بازی محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. به این ترتیب شاید آمانوف بازیکنی که ظاهرا در فهرست مازاد استقلال است در هفته پایانی دور رفت به ترکیب آبی پوشان وارد شود. تراکتور هم هفته گذشته مقابل نساجی شکست خورد تا با 19 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار بگیرد اما قرمزپوشان تبریزی به هیچ عنوان نمی‌خواهند نیم فصل را با شکست تمام کنند و به دنبال یک برد خانگی هستند تا شاید در دور برگشت شرایط بهتری را تجربه کنند و دوباره به جمع تیم‌های مدعی برسند. 

تفکرات خمز سرمربی اسپانیایی در تقابل با ساپینتو پرتغالی می‌تواند این بازی را تبدیل به یکی از تاکتیکی‌ترین بازی‌های نیم فصل اول کند. این شاید جدی‌ترین آزمون خمز در تراکتور است. مسابقه‌ای با حضور دو مربی اروپایی و نقش آفرینی جوانان ایرانی. از سویی دیگر هوشنگ نصیرزاده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال هم به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور انتخاب شد و حالا قرمزپوشان با یک مدیرعامل فوتبالی به مصاف آبی پوشان خواهند رفت. نصیرزاده در اولین قدمش با خمز جلسه‌ای برگزار کرد. نصیرزاده همچنین اعلام کرد کاوه رضایی می‌تواند از تراکتور جدا شود و به این ترتیب احتمال دارد این بازیکن دوباره به استقلال بیاید. بازیکنی که در ابتدای فصل به دلیل پربودن فهرست تیم استقلال نتوانست آبی پوش شود و راهی تبریز شده بود. برای تماشای پخش زنده استقلال و تراکتور 15 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

این دیدار به دلیل بارش سنگین برف در تبریز لغو شد و احتمالا دارد در صورت آماده شدن شرایط با 24 ساعت تاخیر برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا