خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آن غیرت و این غیرت! | احمد زیدآبادی

احمدزیدآبادی نوشت: «گویند در میان اصحابش نشسته بود. زنى خوبروى بگذشت. اصحاب چشم بر او دوختند.»

آن غیرت و این غیرت!

امام فرمود: 

این نرینگان چه آزمندانه مى‌نگرند. این گونه نگریستن مایه هیجان شهوت است. هرگاه یکى از شما چشمش به زنى افتد که او را خوش آید، با زن خود همبستر شود که او نیز زنى است همانند آن زن دیگر.

یکى از خوارج گفت: «خدا این کافر را بکشد چه نیک مى‌فهمد.» مردم برخاستند تا آن مرد را بکشند. امام فرمود:

«آرام گیرید. دشنام را پاداش دشنام است یا بخشیدن گناه.» (نهج البلاغه، حکمت 420)

حالا فرض کنید این اتفاق در زمان ما و نزدِ یکی از مدعیان غیرت دینی اتفاق افتاده بود. چه می‌شد؟

اول حسابی به حساب آن زنِ خوبروی می‌رسیدند که چرا چهره در حجاب فرو نبرده و با خرامیدن خود در برابر مردان، از آنان دلبری کرده است. 

دوم، اگر از دست‌شان برمی‌آمد، سیخ داغ  به چشم آن مردان فرو می‌کردند که چرا چشم به روی نامحرم گشوده‌اند.

سوم، آن خارجی را به سبب اینکه کافرشان خطاب کرده، اگر نمی‌کشتند چنان به باد کتک می‌گرفتند و دشنام می‌دادند که از شدت خواری و خفت نتواند سر بلند کند!

حالا این نوع جماعت را به مولاعلی چه کار؟ خدا داند!

منبع: کانال تلگرامی نویسنده

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ما کجا وشیعه ی امام علی بودن کجا!!!؟ خدایا شکرت که نعمت محبت اهل بیت پیامبر را در قلب ما گذاشتی ،خدایا این نعمت رو از ما نگیر و ما را جزء پیروان واقعی آنان قرار بده وهمانطور که امامان خواسته اند ما را مایه زینت وافتخارشان قرار بده

    11
    3
  2. آقای زید آبادی مرام و مسلک خود و همپیمانان خود را به نیروهای انقلاب نسبت می‌دهد
    اولین کسی که دیوارکشی بین دانشجویان دختر و پسر را مطرح مگر کسی غیر از قبله آمال شما یعنی خاتمی بود.
    اکبر گنجی که امروز درغرب خواسته های شمارا دیپلماسی مینماید مگر معتقد نبود که که به پیشانی بی حجابها پونز فروکنندو…
    شما یک نمونه از این دست وآنچه که شما امروز برای شرمندگی نظام مطرح میکنید در باور انقلابیون هم نیست.

  3. به جناب زیدآبادی که احتمالا فامیلشان رااززید ویزیت عاریت گرفته عرض میکنم:فعلا که به یمن شمااصلاح طلبان وقرائت کنندگان جدیدشرع عده ای با نمایش تن‌وسروسینه وپاچه و….جولان میدهندوکسی هم سیخ به آنها نمی زند و امثال شما برایشان کف زده وهورامیکشید.

  4. به جناب زیدآبادی که احتمالا فامیلشان رااززید ویزیت عاریت گرفته عرض میکنم:فعلا که به یمن شمااصلاح طلبان وقرائت کنندگان جدیدشرع عده ای با نمایش تن‌وسروسینه وپاچه و….جولان میدهندوکسی هم سیخ به آنها نمی زند و امثال شما برایشان کف زده وهورامیکشید.

  5. به جناب زیدآبادی که احتمالا فامیلشان رااززید ویزیت عاریت گرفته عرض میکنم:فعلا که به یمن شمااصلاح طلبان وقرائت کنندگان جدیدشرع عده ای با نمایش تن‌وسروسینه وپاچه و….جولان میدهندوکسی هم سیخ به آنها نمی زند و امثال شما برایشان کف زده وهورامیکشید.

  6. به جناب زیدآبادی که احتمالا فامیلشان رااززید ویزیت عاریت گرفته عرض میکنم:فعلا که به یمن شمااصلاح طلبان وقرائت کنندگان جدیدشرع عده ای با نمایش تن‌وسروسینه وپاچه و….جولان میدهندوکسی هم سیخ به آنها نمی زند و امثال شما برایشان کف زده وهورامیکشید.

  7. به جناب زیدآبادی که احتمالا فامیلشان رااززید ویزیت عاریت گرفته عرض میکنم:فعلا که به یمن شمااصلاح طلبان وقرائت کنندگان جدیدشرع عده ای با نمایش تن‌وسروسینه وپاچه و….جولان میدهندوکسی هم سیخ به آنها نمی زند و امثال شما برایشان کف زده وهورامیکشید.

  8. جمع کنید این چِرت و پِرت گفتن ها را
    توهم زده شُدید
    مثل احمدی نژاد از حرف بچگانه لذّت می برید
    دیگر کسی غیرت ندارد از جمله ما اصلاح طلبان عافیت طلب
    غیرت کجا بود؟؟؟ همه چیز رفت هوف ففففففف

  9. امام علی این را هم گفته وقتی کسی در جامعه گناهی رواج میدهد و آن گناه را مثل رویه شما در انتشار اکاذیب در رسانه هاو قبح شکنی می‌کند حکمش ۸۰ ضربه شلاق بخاطر گناه و ۲۰ صربه شلاق بخاطر شکستن قبح آن است ضمنا در هیچیک از تیترهای متون انتشار داده شده در رسانه ها. یک بار نشد یک جمله یا متنی انتشار بدی که دین و ایمان مردم را نشانه نگرفته باشد وهر گز نیت خداپسندانه نداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا