خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بصیرت پولکی علیه نوار منتظری

به گزارش انصاف نیوز، سایت رجانیوز، اصلی ترین رسانه ی هواداران احمدی نژاد در سال 84، در خبری با تیتر «دوره آموزشی مؤسسه طلوع در پاسخ به یک فایل صوتی / بررسی آرا و اندیشه‌های سازمان مجاهدین و رابطه آن با آقای منتظری»، درباره ی این دوره ی آموزشی غیررایگان، نوشت:

مؤسسه طلوع به عنوان یکی از موثرترین مجموعه های آموزشی جبهه فرهنگی انقلاب، همواره دوره های آموزشی متنوعی در خصوص مسائل مبنایی انقلاب و شبهات جدید مطرح شده برگزار می­‌نماید.

در همین راستا  با توجه به شبه افکنی‌­های جدید مطرح شده در جامعه در خصوص برخورد نظام با منافقین و انتشار فایل صوتی اظهار نظر آقای منتظری در این خصوص، این موسسه دوره­ آموزشی “از منافقین تا منتظری” را با حضور اساتید دکتر صادقی، دکتر سلیمانی و دکتر صفارهرندی جهت ارائه پاسخ و تحلیل مناسب در این موضوع طراحی نموده است. این دوره در 3 هفته متوالی، هر هفته 2 جلسه 1.5 ساعته طراحی گشته است که علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در دوره می‌توانند به این صفحه مراجعه نمایند.

طی برنامه‌ریزی آموزشی انجام شده مؤسسه طلوع، در هفته اول این دوره به بیان تاریخچه و مقدمه‌­ای از سازمان منافقین، اقدامات و برخوردهای انجام داده شده این سازمان پرداخته می‌شود. در هفته دوم به بیان شخصیت، نقطه نظرات و اندیشه‌های آقای منتظری و هفته سوم به سوال اصلی این دوره، یعنی چرایی حمایت شخصی مانند آقای منتظری از سازمان مجاهدین و شبهاتی که ایشان مطرح نمودند پاسخ داده و تحلیل خواهد شد.

هفته اول : جریان شناسی منافقین   (دکتر صادقی)

تاریخچه سازمان

ایدئولوژی سازمان

تشکیلات و سازماندهی

معرفی اقدامات و فعالیت های سازمان قبل و پس از انقلاب

هفته دوم : آقای منتظری  (دکتر سلیمانی)

زندگینامه

نسبت و چگونگی ورود آقای منتظری در انقلاب

از تئوری پردازی در خصوص ولایت فقیه تا جدایی از ولی

آقای منتظری پس از انقلاب و طرد شدن

هفته سوم : جمع بندی و نتیجه  (دکتر صفار هرندی)

چرایی حمایت منتظری از سازمان مجاهدین و پاسخ به شبهات مطرح شده در فایل صوتی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگر بصیرت غیر پولکی هم داریم.خود سخنران هم بخاطر پول و مقام بصیرتی شده. یکی پول میگیره با بصیرتش داریوش فروهر و دیگران را میکشه یکی پول میگیره با بصیرتیان همراه میشه برای تخریب بیت فلان ایت الله و بهم زدن سخنرانی و حمله تو فرودگاه و یکی بصیرتش را در راه اختلاس و دزدی بکار میگیره .یکی دیگه با بصیرت تمام یکی را ده تا میشمره و یکی هم با بصیرت تمام کشتار کهریزک را راه میاندازد.خلاصه داستان بصیرت تمامی نداره.ولی ایکاش بجای دوره اموزش بصیرت اموزش نهج البلاغه را داشتند تا بفهمند علی ابن ابیطالب چطور حکومت میکرد.

  2. شکی نیست که تهمت حمایت مرحوم اقای منتظری و بیت ایشان ریختن از مجاهدین ریختن آب به آسیاب این گروه فاشیستی است ، خوب گفته اند که بر زمینت میزند نادان دوست ، البته اگر بتوان این غضنفرها را دوست نظام و کشور تلقی کرد !

  3. به این آقایون باید گفت شما سوراخ دعا را گم کردید.یادتان رفته در باره آیت الله منتظری پیچک انحراف در شهرها راه انداختید.چقدر جواب داد.امروز که دیگر کوس رسوایی مخالفان ایشان بر سر هر کوی بلند است.باید گفت شما اگر راست می گویید ومی خواهید.حقیقت برای مردم روشن شود.خوب از صاحب نظران طرف مقابل بخواهید در یک سری سلسله نشست هایی بگونه مناظره با شما شرکت کنند.قضاوت را هم به مردم واگذار کنید.بقول سعدی:« دو عاقل را نباشد کین پیکار …نه دانایی ستیز با سبکسار. …اگر نادان به وحشت سخت گوید. ….خردمندش بنرمی دل بجوید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا