خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله‌ی کوشکی به قالیباف، توهین به سینماگران و انتقاد به قوه قضاییه

محمدصادق کوشکی، از موسسان انصار حزب الله، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

گفتگوی قالیباف در ویژه برنامه شهید سلیمانی، برنامه‌ریزی‌های او و اطرافیانش برای آینده را به هم زد و آغازی شد بر پایان عمر سیاسی قالیباف! قالیبافی که دیگر پایگاهی در جامعه ندارد: نه امت حزب الله تمایلی به او دارند و نه سایرین!

در سه ماه اخیر که مقدسات نظام آماج توهین سلبریتی‌ها و اوباش ورزشی و رسانه‌ای قرار گرفت، قالیباف لب از لب وا نکرد و قدمی برای دفاع از ولایت و انقلاب برنداشت!

قالیباف حتی در برابر اهانت کفتارهای فضای مجازی به حاج قاسم هم واکنشی نشان نداد و حرمت رفاقت را نگه نداشت، اما ناگهان در برنامه «ملک سلیمان» زبان باز کرد و خواستار عذر خواهی پلیس بابت مرگ مهسا امینی شد!

متاسفانه مسیری که اطرافیان برای رسیدن به پاستور نشان قالیباف داده‌اند بن بست از آب درآمده است!

وقتی وزیر ورزش انقلابی نباشد نتیجه این می‌شود که طی سه ماه اخیر اراذل و اوباش با خیال راحت، میدان‌های ورزشی را صحنه توهین به مقدسات، توحش و کشف حجاب کنند، کریسمس را با پارتی مختلط و مستی شراب جشن بگیرند و پهلوانان متدینی مانند مهدی ترابی را به جرم ارادت به اسلام و انقلاب، هدف اهانت و اخراج قرار دهند! و بماند که رئیس جمهور و مجلس کما فی السابق در برابر این وزیر، ساکت و تماشاچی مانده‌اند!

امیر حسین حاجی نصیری چند سال پیش نیمی از بدنش را در مصاف با گرگ‌های تکفیری از دست داد و این روزها هدف کینه گربه‌های دست آموز سعودی‌ها قرار گرفته است.

تاریخ می‌داند آن روزهایی که امیر حسین در مقابل تروریست‌های تکفیری سینه سپر کرده بود، ملیجک‌های سینمای ایران و اسطوره بی وجودشان از ترس نام داعش، «ایزی لایف» به خود می‌بستند!

همین جماعت این روزها، دلگرم به حمایت‌های اروپا و آمریکا و به امید دلارهای سعودی اینترنشنال و مطمئن از بی خیالی عدلیه، هار شده و به جان جانباز مدافع حرم افتاده‌اند و عدلیه کماکان مشغول رافت و رحمت بالمجرمین است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا به این موجود بی ادب و بی سواد اجازه میدن هرچرندی که لایق خودش و ادمهای در پیتی دور وبرش است .نثار مردم این کشور از رییس مجلس گرفته تا پایین کند.حکایت اب سربالا و غورباغه شده.خدا راشکر مخاطب ندارید و الا جوگیری کار دست این موجود میداد

  2. وقتی نظام تلگرام را به‌ دلائل کاملا درستی فیلتر کرده چرا و از چه طریقی این برادر ارزشی از آن استفاده می کند ؟!

  3. ببینید که اتحاد بین المللی چطور بر علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته که به طالبان می گویند به اعتقادات شما احترام می گذاریم ودر ایران که نصف با سوادانش زن هستند تهمت ضایع کردن حقوق زن می دهند چون افغانستان این همه خایین ندارد چون آمریکا را خوب شناختند بر عکس بیشتر مردم ما که رفتند نشستند آنجا منتظرند مثل 57 مردم کشته شوند آنها بیایند حکومت کنند نه مردم آگاه شدند می بینند در دو ر برشان چه می گذرد

    1
    1
  4. گستاخی که مردم را فیلتر کرده و خودش با فیلترشکن چرندیات می باشد! حداقل کمی ادب داشته باش! این عنقلابیون چرا اینقدر بی تربیتند؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا