خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیر نصرآزادانی به تحمل 26 سال زندان محکوم شد ؛ بازیکن سابق تراکتور از خطر اعدام گریخت

امیر نصرآزادانی به تحمل 26 سال زندان محکوم شد تا بازیکن اصفهانی سابق تراکتور تبریز و راه‌آهن تهران برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها از خطر گرفتن حکم اعدام بگریزد.

به گزارش انصاف ورزشی، از آغاز وقایع اخیر در ایران پای برخی از چهره‌های ورزشی در سطوح مختلف نیز به آن باز شده است به شکلی که برخی از چهره‌های ورزشی سرشناس با محدودیت‌ها، چالش‌ها و گاها بازداشت‌های کوتاه‌مدت مواجه شده‌اند.

همچنین در میان محکومین پرونده‌های مختلف نیز، اسامی افرادی که از سابقه ورزشی حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای برخوردار بودند هم به چشم می‌خورد که محمدمهدی کرمی متهم اعدام شده با سابقه حضور در سطح اول کاراته کشوری، یکی از این اسامی است.

اما بدون‌شک امیررضا نصرآزادانی فوتبالیست اصفهانی مشهورترین چهره‌ ورزشی است که در وقایع اخیر با اتهاماتی جدی مواجه شده بود و برخی با توجه به وجود اتهام محاربه در پرونده وی از خطر اعدام برای او سخن می‌گفتند؛ موضوعی که سبب واکنش برخی از چهره‌های فوتبالی مشهور جهان همچون لوییز سوارز و دیگو گودین نیز شد.

نصرآزادانی فوتبالیست 27 ساله اصفهانی است که پس از حضور در تیم‌های پایه سپاهان اصفهان، با حضور در راه‌آهن تهران و از آن مهم‌تر تراکتور تبریز حضور در سطح اول فوتبال حرفه‌ای ایران را تجربه کرد؛ وی اما در سال‌های اخیر با افتی فاحش، از سطح اول فوتبال ایران دور شده بود

نام این هافبک اصفهانی اما به ناگاه در میان متهمین دستگیرشده پرونده حادثه محله خانه اصفهان دیده شد؛ پرونده‌ای که امروز سرانجام احکام اولیه آن صادر شد که 3 نفر نیز محکوم به اعدام شدند اما امیر نصر آزادانی برای سه اتهام متفاوت مجموعا به تحمل 26 سال حبس تعزیری محکوم شد تا پس از گمانه‌زنی‌های فراوان این فوتبالیست حرفه‌ای فوتبال ایران، از خطر محکومیت به اعدام بگریزد.

«میزان» خبرگزاری وابسته به قوه قضاییه در خصوص حکم نصرآزادانی اینگونه گزارش داد:

«امیرنصرآزادانی فرزند محمد متهم ردیف چهارم پرونده  به اتهام عضویت در دسته‌جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت كشور به ۵ سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به ۵ سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به تحمل ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد.

این احکام اولیه بوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است.»

بدین ترتیب در نهایت امیر نصرآزادانی به تحمل 26 سال زندان محکوم شد که هرچند به نظر می‌رسد احتمالا حکم قابل اجرای وی از این کمتر خواهد بود اما به قطع وی سالهای زیادی را باید در زندان سپری کند.

امیر نصرآزادانی به تحمل 26 سال زندان محکوم شد ؛ بازیکن سابق تراکتور از خطر اعدام گریخت
امیر نصرآزادانی به تحمل 26 سال زندان محکوم شد ؛ بازیکن سابق تراکتور از خطر اعدام گریخت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دراین متن منتسب به قوه قضائیه ، اتهام به ارتکاب کار مشخصی که جرم باشد ، وجود ندارد بلکه فقط عناوین کلی هستند که هر کسی که در جایگاه قاضی بنشیند میتواند برای هر رفتاری که نمی پسندد این عنوانها را اختصاص بدهد . چطور با این عناوین افراد مجازات میشوند؟!!!

    15
    5
  2. به همون جرمی که ۳ نفر کشته شدند در خانه اصفهان

    پدر و برادر خودتون هم کشته می شدند، میگفتین مهم نیست؟؟
    قاتلان و همدستانشان را رها و آزاد منید

    عقل و انصاف هم خوب چیزیه

    20
    11
    1. احمق نفهم مگه این کسی رو کشت
      چیزی از دین میدونی میای دهنت رو باز میکنی
      مطمین باش اگه یه لگدی به سمت ماورا مینداخت تا الان اعدامش کرده بودن
      شما ادم های جاهل کی میخواید به فهم و درک برسید؟؟!!!!

      5
      6
  3. برخی از عزیزان ، گویا قانون رو فقط برای زنانی که منافع خودشون در خطر بیفته قبول دارند، اگر احیانا یکی از هم عقایدشون جرمی رو مرتکب بشه، دقیقا مثل اعراب جاهلی هزار و چهارصد سال قبل، صرفا چون هم عقیدشون هست، قانون رو زیر پا می‌گذارند!
    دقیقا جرم اون افرادی که بی گناه در ماجرای خانه اصفهان ، شهید شدند چی بوده؟
    امیدوارم با هر تفکر و گرایش سیاسی، حداقل شرف رو در خودمون حفظ کنیم و از افرادی که امنیت جامعه رو سلب کردند و در قتل جان چندین بی گناه نقش داشتند، بی شرمانه حمایت نکنیم

    14
    8
  4. سه نفر تو این وسط از بین رفت این آقا مسلح بود و بمب دستی هم بین اغتشاگران توزیع میکرد16سال حبس به نظر من اصلا زیاد نیست قاضی خیلی بهش رحم کرده حکم محارب نداده والا اعدام بود.

    6
    8
  5. در تنظیم این خبر یک غرض ورزی صورت گرفته است. در تعیین حکم حبس از جمع احکام جرایم استفاده نمی شود بلکه بیشترین حکم حبس در نظر گرفته می شود که در این فقره می شود 16 سال که ژورنالیست‌ها آن را 26 سال نوشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا