خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شوخی کرباسچی: سر آقازاده‌ها را باید برید!

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، با بیانی طنزآمیز درباره‌ی بکارگیری آقازاده‌ها در پست‌های دولتی گفت: به نظرم سر آقازاده‌ها را باید لب باغچه گذاشت و برید؛ مثل کاری که حضرت ابراهیم می‌خواست بکند!

آقای کرباسچی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «من که خودم آقازاده ندارم و سه دختر دارم که در حد شما هم فعال نیستند و خانه‌دارند، ولی نمی‌شود بیش از حد حساسیت‌ها را برانگیخت، هر کسی را آقازاده نامید و از حق برخورداری از روال‌ عادی كار و زندگی محروم كرد. بالاخره اگر بخواهیم مطلق نگاه كنیم هرکسی پدری دارد كه او را آقا می‌داند و خودش را آقازاده. البته اگر کسی با رانت سمتی بگیرد، مثلا پسر وزیری باشد که پدرش آن را بر سر فلان پست بگذارد، این خلاف است؛ یا مثلا بخواهد به وزیر یا شهردار باج دهد خلاف است، یا اگر نماینده‌ای در قبال رأی به وزیر یا مطلبی متوقع انتصاب فرزند، همشهری، هم محلی باشد، خلاف است».

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حساسیت‌هایی که از طرف افکار عمومی نسبت به پست‌های مدیریتی آقازاده‌ها ایجاد شده است برخی معتقدند بهتر است که آقازاده‌ها حتی در صورت لیاقت برای چند سالی از این گونه فعالیت‌ها بپرهیزند، گفت: نه! من معتقدم اگر كسی لیاقت دارد و می‌تواند گرهی از كارهای اجرائی و مدیریتی را بگشاید نباید از جوسازی‌ها نگران بود. اگر كاری واقعا درست و قابل دفاع است باید ایستاد و دفاع كرد.

کرباسچی ادامه داد: مثلا فرزندان بزرگوار مطهری و هاشمی را مردم انتخاب کرده‌اند و از انتخاب خود هم دفاع می‌کنند. حتما عملکرد علی مطهری و محسن هاشمی هم برای همه‌ی انتخاب کنندگان افتخاری است؛ روزی اگر امثال فرزندان شهید بهشتی هم برای سمتی مطرح باشند همینطور است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اي کاش جدي گرفته ميشد گه هرچه مصيبت و بدبختي بر سر مملکت و مردم فرو مي ريزد، از وجود منحوس و اختاپوس گونه اين آقاها و آقازادگانشان است.

  2. سر آقازاده ها را باید برید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استغفرالله
    پروردگارا به تو پناه میبریم. حتماً بعدش باید سر ناپاک زاده ها را حفظ کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    در هر صورت شوخی بسیار وقیح و زشتی بود !!!!!!!!!!!!!!!

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا