خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الهلال و الرائد 20 دی 1401

پخش زنده الهلال و الرائد 20 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته پانزدهم لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های الهلال و الرائد، امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در هفته پانزدهم لیگ برتر عربستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الهلال و الرائد 20 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الهلال و الرائد 20 دی 1401

پخش زنده الهلال و الرائد 20 دی 1401

الهلال پرستاره و پرافتخارترین تیم آسیا که به عنوان زعیم آسیا شناخته می‌شود، امسال برخلاف فصول قبل در کسب قهرمانی لیگ داخلی ناکام مانده و در چالشی سنگین با النصر، الشباب و الاتحاد در کورس قهرمانی است و حالا النصر رقیب سنتی خود را مجهز به کریس رونالدو می‌بینید! پس به اندیشه جذب مسی افتاده است! الهلال در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 تساوی ثبت کرده است.

الرائد 15 امتیازی در رده 11 جدول رده بندی است و در 5 بازی آخر خود سه شکست و تنها دو برد کسب کرده است. نکته اساسی اینکه در 16 تقابل دو تیم در سالیان اخیر، 14 بار الهلال پیروز بوده و 2 بازی به تساوی انجامیده تا الرائد یک ناکام مطلق برابر الهلال باشد. برای تماشای پخش زنده بازی الهلال و الرائد 20 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا