خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا رویارو می‌شوند.

تیم‌های اینتر میلان و پارما امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در استادیوم زیبای جوزپه مئاتزا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و پارما 20 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و پارما 20 دی 1401

پخش زنده اینتر و پارما 20 دی 1401

اینتر میلان با سیمونه اینزاگی این روزها وضعیت جذابی ندارد و گرچه بعضا در بازی‌های مهمی چون بازی با ناپولی، یقه تیم بدون شکست اسپالتی را می‌گیرد اما امتیازهای مهمی تا اینجای فصل از دست داده که کارش را در ادامه دشوار می‌کند. اینتر در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 تساوی ثبت کرده است.

تیم اصیل و قدیمی پارما اما که چندسالی است در سری آ حاضر نیست و سال گذشته هم حضورش در سطح اول فوتبال ایتالیا بیشتر از یک فصل نشد، در حال حاضر با 27 امتیاز از 19 بازی در رده ششم جدول سری بی قرار دارد. این تیم در 5 بازی آخر خود تنها 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 برد ثبت کرده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 8 بار اینتر و 5 بار پارما پیروز شده‌اند و 4 بازی به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر دو تیم 3 برد برای اینتر و 2 تساوی ثبت شده است. آخرین برد پارما برابر اینتر مربوط به سال 2018 است. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و پارما 20 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا