خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مطالب گفته شده در جلسه غیرعلنی امروز مجلس نیازی به جلسه غیرعلنی نداشت»

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موضع رئیس مجلس پیرامون روند بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم گفت: باید به این نکته توجه داشت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهیم بوده و صاحب نظر هستند و نظرات مشاوران رئیس مجلس وحی منزل نیست. مطالب گفته شده در جلسه غیرعلنی صبح نیازی به جلسه غیرعلنی نداشت اگر در سطح جامعه و بین مردم راه بروید، نظر جامعه کاملا مشخص است.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌بیغش در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از آغاز جلسه علنی امروز، رئیس مجلس مطالبی را در مورد برنامه هفتم و بودجه سال آینده فرمودند؛ اول از همه بگویم که تفسیر آیین‌نامه به عهده شخص رئیس مجلس شورای اسلامی و یک نفر نیست و اگر نیازی به تفسیر باشد همه نمایندگان صاحبنظر هستند، از سوی دیگر اگر واقعا رئیس مجلس شورای اسلامی دغدغه داشتند در این زمینه باید در آذرماه این مطالب را می‌گفتند نه در آستانه بهمن‌ماه.

وی در ادامه اظهار کرد: باید به این نکته توجه داشت که نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهیم بوده و صاحب نظر هستند و نظرات مشاوران رئیس مجلس وحی منزل نیست. مطالب گفته شده در جلسه غیرعلنی صبح نیازی به جلسه غیرعلنی نداشت اگر در سطح جامعه و بین مردم راه بروید، نظر جامعه کاملا مشخص است.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه و حاشیه‌های آن را جدی بگیرید و هر کلمه و هر جمله در این زمینه مفهوم خاص خود را دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا