خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح وکیل فائزه هاشمی درباره‌ی حکم دادگاه

ایسنا نوشت: «وکیل مدافع فائزه هاشمی از محکومیت موکلش به ۵ سال حبس خبر داد.

ندا شمس در توئیتر نوشت: «پیرو بازداشت سرکار خانم فائزه هاشمی، پرونده آخر ایشان با اتهامات اعلامی به پنج سال حبس در مرحله بدوی محکوم شدند. اظهار نظر در خصوص آن با توجه به این‌که رای حاضر قطعیت نداشته صحیح نمی‌باشد. موکل همچنان در زندان و پرونده‌های دیگری بر علیه ایشان مطرح است.»

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران ۱۲ تیرماه از صدور کیفرخواست پرونده فائزه هاشمی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات خبر داد و اعلام کرد: پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است.

فائزه هاشمی رفسنجانی روز پنجم مهرماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. ۱۵ آبان ماه خانواده فائزه هاشمی با او در زندان اوین ملاقات کرد.

نخستین جلسه دادگاه فائزه هاشمی روز چهارشنبه نهم آذرماه برگزار شد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ازناحیه‌خانم فائزه هاشمی هیچ توهینی بمقدسات صورت نگرفته امابله عده ای چون مستمسکی برای اسکات ایشان نیافتند…. (ره افسانه زدند…) مشکل اصلی وحل نشدنی این است که صاحب منصبان را متزلزل نکنید.والله العلی العظیم اگرسال۵۵ اتهام خانم هاشمی رادرمحض قضات وصاحب منصبان کنونی مطرح میکردندوازآنان نظرمی خواستندکه آیااین موارد مقتضی اتهام است؟ بدون شک آن را حمل برمزاح می کردندامااکنون داستان قدرت جغرافیای حقوقی رابهم زده است ونیازی به جرم واقعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا