خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و ساوتهمپتون 21 دی 1401

پخش زنده منچسترسیتی و ساوتهمپتون 21 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک چهارم نهایی جام اتحادیه رویارو می‌شوند.

تیم‌های منچسترسیتی و ساوتهمپتون امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در یک چهارم نهایی جام اتحادیه یا کارابائو کاپ در استادیوم سنت ماری به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و ساوتهمپتون 21 دی 1401

پخش زنده منچسترسیتی و ساوتهمپتون 21 دی 1401

منچسترسیتی قدرتمند، پرستاره و مسخره پپ گواردیولا به عنوان مدعی اصلی همه جام‌های این فصل فوتبال اروپا (با این ترکیب گران تعجبی ندارد) که این روزها در تعقیب آرسنال در صدر جدول لیگ برتر است، همزمان پروژه خود در سه جام دیگر را هم پیش‌ می‌برد و برای صعود به نیمه‌نهایی یکی از جام‌های حذفی داخلی انگلیس، امشب باید با ساوتهمپتون مصاف کند. سیتی در 5 بازی اخر خود 4 برد و 1 تساوی کسب کرده است.

ساوتهمپتون این روزها اما در لیگ هم اصلا وضع خوبی ندارد. این تیم اصیل لیگ جزیره که 12 امتیاز قعرنشین لیگ جزیره است، مهمترین کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود و در 5 بازی آخر خود 3 شکست و 2 برد ثبت کرده است.

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 16 بار سیتی و تنها 3 بار ساوتهمپتون پیروز شده‌اند. 4 بازی هم مساوی شده است. لازم به ذکر است که در 6 تقابل آخر دو تیم سیتی بازنده نبوده و آخرین برد ساوتهمپتون برابر سیتی مربوط به سال 2020 است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و ساوتهمپتون 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا