خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و سایپا 21 دی 1401

پخش زنده سپاهان و سایپا 21 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی رویارو می‌شوند.

تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای کرج امروز و از ساعت 16:00 به وقت ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در اصفهان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و سایپا 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال سپاهان و سایپا 21 دی 1401

پخش زنده سپاهان و سایپا 21 دی 1401

ژوزه مورایس در اولین تجربه بازی‌اش با یک تیم دسته اولی، چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد؟ هر چقدر محمود فکری شناخت خوبی از سپاهان دارد، ژوزه مورایس، چندان با حریف فردای تیمش در جام حذفی آشنا نیست منتهی مورایس که نیم‌فصل را با برد مقابل مس کرمان به پایان رساند، به دنبال این است که در اولین تجربه‌اش با سپاهان در جام حذفی، برنده از زمین خارج شود.

سپاهان تیم دوم لیگ برتر در پایان نیم‌فصل است و سایپا هم در پایان هفته شانزدهم لیگ یک، در رده دوم قرار دارد.

گفتنی است قضاوت این مسابقه به پوریا افشاریان پسر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال سپرده شده است. موضوعی که از دید رسانه‌ها دور نماند و سوژه مطالب مختلفی در سایتهای خبری شد.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 10 بار سپاهان و تنها 3 بار سایپا پیروز بوده‌اند.9 بازی هم مساوی شده است. همچنین سپاهان در 10 تقابل آخر با سایپا بازنده نبوده و آخرین شکست این تیم برابر سایپا مربوط به سال 2016 است. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان و سایپا 21 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا