خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الشباب 24 دی 1401

پخش زنده النصر و الشباب 24 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب هفته سیزدهم لیگ عربستان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های النصر و الشباب عربستان امشب و در هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، از ساعت 21:00 به وقت ایران و به میزبانی الشباب، در استادیوم فیصل بن فهد به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الشباب 24 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و الشباب 24 دی 1401

پخش زنده النصر و الشباب 24 دی 1401

در حالی که همه منتظر رونمایی رسمی از کریس رونالدو در ترکیب النصر هستند، رونالدو در بازی با الطائی حاضر نبود و شاید در برابر رقیب مهمی چون الشباب، رودی گارسیا او را هر طور شده وارد ترکیب کند. این دیدار که بین تیم‌های اول و دوم جدول برگزار می‌شود به نوعی مهمترین بازی هفته‌های اخیر لیگ عربستان محسوب می‌شود چراکه النصر 29 امتیازی و الشباب 26 امتیازی است و میزبان انگیزه زیادی برای پیروزی و برابر شدن با صدرنشین دارد.

البته که تیم پرستاره الشباب در 5 بازی آخر خود با 3 شکست، 1 تساوی و تنها 1 برد اصلا فرم خوبی نداشته است و در عوض رقیب امروزش 4 برد و تنها 1 تساوی در 5 دیدار آخر ثبت کرده است.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، النصر 8 برد و الشباب 5 برد برابر هم به دست آورده‌اند. 3 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر اما این الشباب است که با 3 برد در برابر 2 برد النصر دست بالا را دارد. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الشباب 24 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا