خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مقایسه آماری مهمانان دید در شب رشیدپور

محدثه سنایی فر در گزارشی در کانال برنامه ی تصویری دید در شب نوشت:

«همه ما میدانیم که مردم خیلی خوب می فهمند». این آخرین جمله ای است که رضا رشیدپور در پایان هر برنامه «دید در شب» رو به دوربین می گوید.

جمله ای که مردم را دعوت می کند تا با قضاوت حرف های مهمان برنامه، به صداقت او رای دهند.
رشیدپور در چندین برنامه از مردم خواسته است تا با چشم پوشی از عقبه فکری شان از مهمان برنامه و تنها با اکتفا به صحبت هایش در “دید در شب” به میزان صداقت او رای دهند.
پس از پخش برنامه اول با حضور رییس فدراسیون فوتبال، اولین رای گیری صداقت مهمانان” دید در شب” نیز آغاز شد.
کفاشیان در این مصاحبه بیش از مسائل فوتبالی، درباره زندگی شخصی و رفاقت اش با مهدی تاج صحبت کرد. بازی پر جنجال تراکتورسازی، باند اصفهانی ها و حاشیه های حضور کیروش در تیم ملی از مهم ترین مباحثی بود که کفاشیان را در این برنامه به چالش کشید.
در نهایت، مخاطبان این برنامه معتقد بودند که 74 درصد صحبت های او از روی صداقت مطرح شده است.

از “بغبغو” تا انرژی هسته ای

مهمان دوم دید در شب یکی از پرطرفدارترین خواننده های زیرزمینی چند سال اخیر بود.
امیر تتلو که از لحاظ آمار دنبال کننده های پیج اینستاگرام رتبه دوم را در کشور دارد و تا لحظه نوشتن این گزارش بیش از دو میلیون نفر صفحه او را دنبال می کنند، این روزها معتقد است که همه مردم ایران طرفدار او هستند.
تتلو در این برنامه از گفتن نقاط تاریک و تلخ زندگی اش هیچ ابایی نداشت و حتی در بخشی از برنامه با افتخار گفت زمانی به دلیل تنگناهای مالی تحت پوشش کمیته امداد بوده است.
او بارها در این گفتگو از سوی مجری برنامه به چالش کشیده شد تا پاسخ روشنی برای تضادهای رفتاری اش بدهد اما در نهایت هم نتوانست جوابی قانع کننده بدهد که چگونه ممکن است یک نفر هم “بغبغو” بگوید هم برای انرژی هسته ای کشورش موزیک ویدئو بسازد.
اما پس از پخش برنامه حجم پیامک های ارسالی مخاطبان به حدی بود که سیستم رای گیری برنامه دچار اختلال شد و 84 درصد مردم امیر تتلو را فردی صادق شناختند.

آرزویی به قامت هدیه تهرانی

پژمان جمشیدی که دیگر چند سالی است چهره فوتبالی اش از یاد مردم رفته است سومین مهمان “دید در شب” بود.
جمشیدی که نقطه عطف شهرتش بازی در سریال پژمان است همچنان بیش از هر چیزی دوست دارد از همکاری با برادران قاسمخانی و شروع دوران بازیگری اش صحبت کند.
پژمان جمشیدی اما به این موضوع هم اشاره کرد که نمی خواهد از جمع های فوتبالی دور باشد و همچنان خود را یک فوتبالیست میداند.
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در این مصاحبه گفت که هدیه تهرانی سوپراستار زندگی اش بوده و همیشه دوست داشته درباره زندگی شخصی این هنرمند بیشتر بداند.
مرد بدون حاشیه دنیای فوتبال و سینما تنها توانست 73 درصد ارای مثبت مخاطبان برنامه را برای صادق بودنش کسب کند.

از رییس جمهور بد تا وزیر دانا

صادق خرازی که بدون شک این روزها یکی از جنجال سازترین چهره های جناح اصلاح طلبان است در چهارمین “دید درشب” بر روی صندلی داغ برنامه نشست.
خرازی که اولین مهمان سیاسی برنامه بود به صریح ترین و تندترین پرسش های رضا رشیدپور پاسخ های متفاوتی داد.
او برای اولین بار در گفتگوهایش به ماجرای اعزامش به نیویورک در زمان وزارت دکتر کمال خرازی اشاره کرد و با شرح جزییات ماجرا گفت که با وجود افرادی چون دکتر ظریف و عراقچی او تیم اعزام وزارت امورخارجه به سازمان ملل را چیده است.
خرازی در بخشی از این گفتگو با حمایت از اقدام محمد جواد ظریف در دست دادن با رییس جمهور آمریکا گفت: ظریف مرد با تدبیر و باهوشی است.
دبیر کل حزب ندای ایرانیان در برابر پرسشی که ازاو خواسته شد تا بهترین رییس جمهور ایران را انتخاب کند گفت: می تواند بدترین را انتخاب کند و نام محمود احمدی نژاد را بر زبان اورد.
پس از پخش برنامه، این بخش از گفتگو در قالب یک ویدئو دو دقیقه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شد تا این برنامه به یکی از پربازتاب ترین های دید در شب تبدیل شود.
مردم بیش از نیمی از حرف های دکتر صادق خرازی را از روی صداقت دانستند و 54 درصد به صداقت او رای دادند.

دستمزد میلیاردی از ده نمکی

پس از اظهارات جنجالی اکبرعبدی در یکی از برنامه های صدا و سیما، تیم تحلیل محتوای دید در شب تصمیم گرفت تا با دعوت از این هنرمند به شفاف سازی مباحث مطرح شده از سوی وی بپردازد.
عبدی در این گفتگو درباره مجموع درامدش از کار در پروژه های سینمایی مسعود ده نمکی گفت که بازخورهای بسیاری در بین اهالی رسانه و سینما داشت.
مخاطبان دید در شب معتقد بودند میزان صداقت عبدی در این برنامه 62 درصد است.

نمیخواهم فرزندم در صف سفارتخانه ها وقتش را هدر دهد!

شیلا خداداد ششمین مهمان و اولین بانویی بود که بر روی صندلی داغ “دید در شب” نشست.
شاید اظهارات خداداد درباره سفرش به امریکا و متولد شدن فرزندش در ایالات متحده، جنجالی ترین بخش این گفت و گوی سخت بود.
او درباره این اقدام حساسیت برانگیزش گفت: من شرایط اینکه فرزندم را در امریکا به دنیا بیاورم داشتم. چه ایرادی دارد؟ دوست ندارم سامیار در اینده وقتش را در صف سفارتخانه ها برای گرفتن ویزا هدر دهد.
بازیگر نقش اول سریال مسافری از هند بارها در طول مصاحبه گفت که همسرش هیچ گاه مانع فعالیت های سینمایی او نبوده است و تصمیم اش برای دوری از فضای کار تنها به دلیل رسیدگی بیشتر به سامیار بوده است!
در 6 قسمت ابتدایی برنامه دید در شب، شیلا خداداد با کسب 74 درصد رای صداقت از سوی مخاطبان پس از امیر تتلو دومین مهمان صادق برنامه معرفی شد.

مرد آرام و بی حاشیه موسیقی ملی

در هفتمین برنامه دید در شب یکی از خواننده های ملی و حماسی کشورمان رو در روی رضا رشیدپور نشست.
سالار عقیلی که در طول مصاحبه پاسخ های خنثی و کاملا محافظه کارانه ای به پرسش های تند مجری برنامه میداد، توانست 76 درصد رای صداقت از بینندگان برنامه کسب کند.

از بخشش آذری زبان های واقعی تا…

یکی از پربازدید ترین برنامه های فصل اول دید در شب، با حضور عموهای فیتیله ای رقم خورد.
رضا رشیدپور با استفاده از مهارت بی نظیرش در اجرا توانست ابهامات نمایش جنجالی این گروه را برطرف کند. او که دراین مصاحبه علاوه بر مجری در جایگاه یک شهروند اذری نیز حاضر شد از این گروه برای اتفاق صورت گرفته توضیح خواست.
پخش این مصاحبه سبب شد بسیاری از همشهری های رضا رشیدپور که نسبت به اتفاق پیش امده دلخور بودند در صفحه شخصی وی با ارسال پیام هایی فیتیله ای ها را مستحق بخشش بدانند. رشیدپور در این برنامه برای اولین بار از مخاطبان خواست در صورتی که تمایل دارند این گروه به تلویزیون بازگردد عدد یک را به سامانه پیامکی ارسال کنند که این امر منجر به تمایل 90 درصدی مردم برای بازگشت این گروه به عرصه اجرا شد.

دوست صمیمی علی مطهری در مجلس

مصطفی کواکبیان نماینده سابق مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی نهمین مهمان دید در شب بود.
خاطره های کواکبیان با علی مطهری در مجلس هفتم، بازتاب های جالبی در سایت های خبری داشت.
75درصد مخاطبان برنامه نهم دید در شب به صداقت کواکبیان رای دادند.

آرام، محبوب و صادق

اما عنوان صادق ترین مهمان برنامه دید در شب از نگاه مخاطبان متعلق به یک پزشک-خواننده شد.
دکتر محمد مهدی واعظی اصفهانی که در این برنامه در برابر یکی از قدیمی ترین رفقایش نشسته بود و به پرسش های سخت او با متانت و ارامشی خاص پاسخ داد، توانست 92 درصد رای مخاطبان را برای صادق بودنش کسب کند.
برخی کارشناسان رسانه ای گفت و گوی رشیدپور با محمد اصفهانی را یکی از وزین ترین و بهترین گفت و گوهای این هاردتاک ارزیابی کردند.

diddarshab 1

نکته جالب توجه برنامه “دید در شب” این است که صادق ترین و غیر صادق ترین مهمان این برنامه پشت سر هم قرار گرفتند و پس از اعتماد 92 درصدی مردم به اصفهانی، تنها 42 درصد بینندگان معتقد بودند که اظهارات الهام چرخنده از روی صداقت مطرح شده است.
گفتگوی رشیدپور با الهام چرخنده در مدت زمان کوتاهی توانست رکوردی قابل توجه از میزان بازدید ها را کسب کند. گفتگویی که حاشیه های زیادی نیز به همراه داشت

بر اساس این گزارش، محمد اصفهانی تا کنون توانسته صادق ترین مهمان برنامه باشد.
اصفهانی در شرایطی به این عنوان دست یافت که یکی از بی حاشیه ترین و در عین حال محبوب ترین خوانندگان موسیقی پاپ است.
به اعتقاد نویسنده میزان محبوبیت افراد برای مردم ارتباط مستقیمی با کسب ارای صداقت انها دارد.

اما در نهایت این مردم هستند که خوب می فهمند و می توانند قضاوت کنند…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا