خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظری بر حقوق دختر دهه هشتادی عضو شورا

علی اکبر، از مخاطبان انصاف نیوز، در یادداشتی با عنوان «نظری بر حقوق دختر دهه هشتادی عضو شورا» درباره‌ی حقوق دختر یکی از اعضای اصولگرای شورای شهر تهران که در خود شورا استخدام شده [لینک]، نوشت:

با توجه به اینکه پنج شنبه و جمعه‌ها شورا تعطیل است از ۸ روز تعطیلی ۶ روز سرکار بوده است و بابت آن  ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان دریافت کرده است.

ایشان همچنین مبلغ ۸.۶۰۰.۰۰۰ تومان بابت ۱۵۰ ساعت اضافه کاری دریافت کرده است یعنی روزانه به مدت ۷ ساعت و تا ساعت یازده شب سرکار بوده است.

بابت این فداکاری مبلغ ۷.۶۰۰.۰۰۰ تومان پاداش گرفته است همچنین تلاش های شبانه روزی وی باعث افزایش بهره وری شورا شده است که مبلغ ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان از بهره وری محاسبه شده را ایشان دریافت کرده است.

ایشان بابت کار کردن در مناطق خاص مبلغ ۱.۱۰۰.۰۰۰   تومان دریافت کرده است.

ایشان ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان بابت بن کارگری و حق مسکن دریافت کرده است.

حالا چند سوال:

مگر نه این است که اعضای شورای شهر طبق قانون باید 70 ساعت در ماه (سه ساعت و نیم در روز) کار کنند پس چرا عضو شورای شهر باید رییس دفتر داشته باشد و اینکه طبق فرموده رییس شورا، رییس دفتر که نه کارمند است و نه کارشناس و بعد از ساعت کاری و ایام تعطیل مراجعه کننده ندارد، چرا تا ساعت ۱۱ شب و روزهای تعطیل باید در شورا حضور داشته باشد؟!

مبنای اعطای پاداش و بهره وری در شورا چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟ شهروندان چگونه باید بهره وری اعضای منتخب شورا را در روزهای برفی، آلوده و ترافیک در سطح شهر مشاهده کنند؟!

مفهوم منطقه خاص که ایشان بابت کار در آن فوق العاده دریافت می‌کنند چیست؟!  معمولا فوق العاده منطقه خاص برای مناطق محروم و صعب العبور یا مناطق دارای آلودگی خاص پرداخت می‌شود! حالا ام القرای جهان اسلام شامل کدامیک از این ویژگی‌ها می‌شود؟ (یاد حق توحش رژیم پهلوی افتادم که به خارجیان مقیم ایران پرداخت می‌کرد).

رییس شورا فرمودند ایشان کارمند نیست بلکه رییس دفتر و بالاتر از کارمند و کارشناس است، پس پرداخت بن کارگری به ایشان چه مفهومی دارد؟!

رییس شورا همچنان فرمودند طبق قانون اعضای شورا می‌توانند از بیرون رییس دفترشان را همراه خود بیاورند. با فرمایش ایشان از سخنان رییس جمهور رمزگشایی شد که فرمودند یک میلیون شغل ایجاد کردند! لطفا رییس شورا بقیه منصوبان اعضای شورا را نیز در مناطق شهرداری مشخص کنند و لیست آن را در اختیار آحاد مردم قرار دهند.

رییس شورا همچنین فرموده بوده‌اند، دختر عضو شورا حقوق معوقه طلب داشته است که بررسی حکم ایشان بیانگر این است آیتمی بنام حقوق معوقه در آن وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر این اتفاق در بلاد کفار افتاده بود ، دختر دهه هشتادی و والدین محترم میبایست تا سالها در راهرو های دادگستری برای تبرئه خود میدویدند . در بلاد کفر ،ظلم به مسئولین بیداد میکند مخصوصا اگر سر به آخور بیت المال داشته باشند.

  2. هر جای دنیا بود استعفا کمترین اتفاق بود. البته محاکمه و حبس هم در ادامه ش
    مردم خیلی صبورن…

    14
  3. دوستان سر سفره نشسته و غنایم را سخاوتمندانه بین خودیها تقسیم میکنند.
    این چگونه عدالتیست؟
    آیا خدا راضیست؟
    بس کنید ، شما را بخدا بس کنید،
    از کجا آمده اید؟مردم را چه میپندارید؟
    وای بر شما
    وای بر شما

    16
  4. آقای تانک که بر قبلی ها نجومی بگیر می گفتی خودت از روزی که به شهرداری پا گذاشتی چه کارها که نکردی ولی شما مدعیان اصولگرایی را پر روی نجومی باید گفت شکر خدا شما را خوب رسوا میکند گرچه مردم معترض نتوانستن حریف شما پر روهای نجومی شوند ولی خداوند همه شما را رسوا خواهد نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا