خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه‌ی دفتر آيت الله ناظم زاده قمى: به‌كل دروغ و خلاف واقع است

جوابیه‌ی دفتر آيت الله ناظم زاده قمى به یادداشتی از ابوالفضل نجیب، روزنامه‌نگار اهل کاشان، که هفته‌ی پیش – ۱۸ دیماه – منتشر شده بود، در پی می‌آید:

سايت خبرى تحليلى انصاف نيوز
سلام عليكم
احتراما در رابطه با مطلب مندرج در آن سايت اينترنتى با عنوان “بى پرده با آيت الله ناظم زاده” در تاريخ ١٨ دى ماه ١٤٠١ [لینک]، از آنجا كه نويسنده محترم برخى سوالات و مطالب را با مواردى كذب و خلاف واقع خلط كرده بودند، لازم دانستيم ضمن تكذيب اين موارد، مطالبى را جهت درج در آن پايگاه خبرى و اصلاح آن به استحضار برسانيم.

آيت الله ناظم زاده قمى كه در سالهاى اوليه پيروزى انقلاب، فارغ از تدريس و تاليف و خدمات عام المنفعه و امور خيريه، چند صباحى به عنوان نماينده امام خمينى در استان گيلان و حاكم شرع در برخى شهرها مثل تهران و كاشان فعاليت داشته‌اند، به گفته دوست و دشمن داراى مشى معتدل و مرام انسان دوستانه و تفكر معتدل و حق طلبانه بوده‌اند كه اين مشى و مرام هنوز هم پابرجاست.

از اين رو مطالبى از جمله اعدام‌هاى بى‌حساب و كتاب و يا اعدام يك خواهر (عطيه) به جاى خواهر ديگر (عطا) به‌كل دروغ و خلاف واقع است و گرچه اين موضوع آن قدر مضحك و خلاف واقع به نظر مى‌رسد كه نياز به تكذيب ندارد، اما از آنجا كه قبلا در سايت‌هاى معاند و اكنون در نوشته سايت انصاف نيوز، اين دروغ درج شده، لازم ديديم براى روشن شدن اذهان و ثبت در تاريخ، اين مطلب را قويا تكذيب نماييم.

اميدواريم نويسندگان و گردانندگان سايت‌هاى خبرى و خبرگزارى‌ها هم قبل از درج اينگونه مطالب، موارد را از آيت الله ناظم زاده يا دفتر ايشان استعلام نمايند و لازم است اين مطلب را نيز اصلاح نموده و نسبت به درج تكذيبيه اقدام نماييد.

٢٠ دى ماه ١٤٠١
دفتر آيت الله ناظم زاده قمى

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آیت الله ناظم زاده بهتر است که تعداد و اسامی اعدام شدگان در کاشان در مدت زمان تصدیتان را اعلام کنید در اینصورت مدعی و مدعا نیز قابل تحقیق و راستی آزمایی است اینکه تکذیب کلی کنید اثری ندارد الا اینکه مدعی باشید در زمان تصدی شما کسی اعدام نشده است.

    13
    8
    1. موافقم. اینکه دوست و دشمن ردباره ایشون چی میگن کوچکترین اهمیتی نداره.

      البته ذهنیت ایشون و دفترشون احتمالا این هست که « اگه زیادی به این قضیه دامن بزنیم، مردم فکر می کنن لابد یه خلافی کرده بودیم که حالا داریم انقدر وقت میگذاریم برای پاک کردنش». در نتیجه تا مجبور نباشن، شفاف سازی نمی کنن.

      3
      1
  2. امروز حضرت آیت اله یک قدم به سمت جهانی بدون اعدام برداشته است
    برهمه واجب است به قول حضرت مولانا
    ای خدا این وصل را هجران مکن سرخوشان عشق را نالان مکن
    کعبه اقبال این حلقه است و بس کعبه اومید را ویران مکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا