خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و تاتنهام 25 دی 1401

پخش زنده آرسنال و تاتنهام 25 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته بیستم لیگ جزیره به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های آرسنال و تاتنهام، امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در یک بازی حساس و در استادیوم تاتنهام هاتسپر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام 25 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و تاتنهام 25 دی 1401

پخش زنده آرسنال و تاتنهام 25 دی 1401

آرسنال میکل آرتتا برخلاف نظر همه کارشناسان و مدعیان در ابتدای لیگ، بعد از گذشت 19 هفته از لیگ همچنان در لیگ برتر یکه تازی می‌کند و با وجود مصدومیت یکی از ستارگان اصلی خود یعنی گابریل ژسوس، همچنان فرم خوبی دارد. آن‌ها حالا با 44 امتیاز صدرنشین هستند و با توجه به شکست سیتی در بازی روز گذشته برابر یونایتد، فرصت دارند تا بار دیگر اختلاف خود با سیتی خطرناک را به 8 امتیاز افزایش دهند. البته چنین کاری برابر تاتنهام آنتونیو کونته آن هم در شرایطی میهمانی کار دشواری به نظر می‌رسد!

تاتنهام البته فرم خوب اول فصل خود را از دست داده این روزها با 33 امتیاز در رده پنجم جدول و پایین‌تر از نیوکاسل 35 امتیازی است. آرسنال در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و تاتنهام 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 12 بار آرسنال و 11 بار تاتنهام پیروز شده‌اند، 7 بازی هم به تساوی انجامیده است. نکته اساسی درباره دربی حساس شمال لندن اینکه در 7 بازی آخر، هر تیمی که میزبان بوده پیروز شده و در این 7 بازی، 4 بار تاتنهام میزبان و پیروز بوده و 3 بار آرسنال! آیا این قاعده امشب هم صادق است؟ برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام 25 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لیک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا