خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و فامالیکائو 25 دی 1401

پخش زنده پورتو و فامالیکائو 25 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته شانزدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پورتو و فامالیکائو، امشب و از ساعت 23:59 به وقت ایران در استادیوم دراگائو و در هفته شانزدهم لیگ پرتغال به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و فامالیکائو 25 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و فامالیکائو 25 دی 1401

پخش زنده پورتو و فامالیکائو 25 دی 1401

پورتو امسال مانند دو فصل گذشته هیچ شباهتی به مدعی اول قهرمانی لیگ ندارد و در حال حاضر با 33 امتیاز در رده سوم بعد از بنفیکا 40 و براگای 37 امتیازی قرار گرفته است. آن‌ها امشب به مصاف فامالیکائو رده سیزدهمی و 17 امتیازی می‌روند.

هر دو تیم در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 تساوی کسب کرده ‌اند و از این نظر بدون شکست بوده‌اند. ما در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 5 بار پورتو و دوبار فامالیکائو پیروز میدان بوده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و فامالیکائو 25 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. متاسفانه مسابقات تیم پورتو همگی در ساعات دیروقت شروع میشود. اگر بخواهیم تا آخر ببینیم تا ساعت ۲ بامداد باید بیدار بمانیم.‌ ایکاش پخش مجدد هم‌ داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا